Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg håper tr ikke kommer på mandag. men den herlige mannen min kommenterte følgende: "hvis du får mensen, så kommer du bare opp med flere ideer for å få meg kåt, og det betyr mye mer sex på meg. så da er jeg fornøyd." mannfolk og syn på pp også. hehe.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor manfe DPO er dere nå?:) noen som skal teste snart?

5 dpo her.. trooor jeg:p Har mer utflod enn noen gang. Trodde d skulle tørke opp etter eggløsning. Blir stressa av all testing, temping og ditt og datt. Tror neste PP blir uten. Om jeg klarer.. tenker å teste 10 dpo

Skrevet

jeg har ikm til mandagen. og startet ned lyserosa utflod i går.

Skrevet

Tror jeg er over 10 dpo, og ikm mandag eller tirsdag... Men skal prøve å ikke teste før torsdag. Er lei av å tro og håpe, for så å få disse hvite testene i trynet... Og dette er bare pp 5.... Hehe. Ekke lett ;)

Skrevet

Jeg er 10 dpo, har litt lyst å teste på mandag :) jeg har ikm på torsdag.

Skrevet

Her kom TR i dag :/ vore lite aktiv i det siste. Vore så travelt her!

Håper det går fint med alle :D

Skrevet

begynner å lure. litt rosa utflod i går, mer rød i dag. meb har ikke den TR flowen over det. hmmm ikm er jo mandag

Skrevet

Usj.. Klarte ikke la være: Blendahvit test! Jaja..

Skrevet

Kanskje det var for tidlig ønskebarn! Slaget er ikke tapt før tante rød har komt :P

Håpe det ikke er TR som er på vei mamma til 2.. Den har ihvertfall ikke komt enda. :)

Kjedlig med blendahvite tester uansett hvilken PP man er i Veslemøy.. Syns det var drit 1 PP også jeg :P Håper det blir 2 streker på deg..

Lunagold, ble det peak?? Jeg sluttet som sagt å bruke monitoren når jeg mistet en testedag..

Ååå. det er spennende dager. Tempen min har steget enda ett hakk. Så da har eggløsningen garantert vært ihvertfall :D Hipp hurra for at jeg (tilsynelatende) virker ihvertfall :)

Spennende dette. Snart er det uka vår :D :D

Lykke til alle sammen!

Skrevet

vil vel tro at det er TR som kom i dag. jaja lykke til videre jenter. håper den sitter for dere

Skrevet

☼ IKM UKE 45 ☼

Mandag 4.november
-mamma_til_2gutter (pp3)
-Ønskebarn2014

Tirsdag 5. november
-

Onsdag 6.november
- Poteto (pp3)

Torsdag 7.november
- vil-bli-mamma (pp1)
- Bifrost (pp1)
- Veslemøy_83 (pp1)
- Ensligprøver25

Fredag 8.november
-

Lørdag 9. november
-Lottemor84 (pp2)
-Regine (pp6)

Søndag 10.november
-KlarForBarnNr2 (pp3)
-Lunagold (pp5)
-Sage90

♥Gravid ♥
-

♦TR har kommet ♦

-poteto

-Ønskebarn2014

-KlarForBarnNr2

-mamma_til_2gutter

Dere som har fått TR, har den kommet veldig tidlig? med tanken på at ikm til noen av dere ikke er før sent i neste uke? 

Skrevet

å næij, beklager :) da leste jeg sikkert ikke rett :P

☼ IKM UKE 45 ☼

Mandag 4.november
-mamma_til_2gutter (pp3)
-Ønskebarn2014

Tirsdag 5. november
-

Onsdag 6.november
- Poteto (pp3)

Torsdag 7.november
- vil-bli-mamma (pp1)
- Bifrost (pp1)
- Veslemøy_83 (pp1)
- Ensligprøver25

Fredag 8.november
-

Lørdag 9. november
-Lottemor84 (pp2)
-Regine (pp6)

Søndag 10.november
-KlarForBarnNr2 (pp3)
-Lunagold (pp5)
-Sage90

♥Gravid ♥
-

♦TR har kommet ♦

-poteto

-Ønskebarn2014

-mamma_til_2gutter

Skrevet

Det har vel enda ikke vært en gruppe uten noen gravide.. Så dette blir spennende:)

Skrevet

Da håper jeg at vi 9 som ikke har fått TR er det  :D  ;)

Skrevet

Min syklus er tydeligvis helt ute å kjøre! Tok en test på onsdag, og fant ut at jeg allerede er 3 uker på vei! Går inn i 4.uke nå! 

Skrevet

Her kom TR aaalt for tidlig :( ikm er egentlig ikkje før tirsdag..

Skrevet (endret)

Min syklus er tydeligvis helt ute å kjøre! Tok en test på onsdag, og fant ut at jeg allerede er 3 uker på vei! Går inn i 4.uke nå! 

3 uker på vei?? Som i gravid i uke 8 snart?  :)

Endret av KlarForBarnNr2
Skrevet

Kanskje det var for tidlig ønskebarn! Slaget er ikke tapt før tante rød har komt :P

Håpe det ikke er TR som er på vei mamma til 2.. Den har ihvertfall ikke komt enda. :)

Kjedlig med blendahvite tester uansett hvilken PP man er i Veslemøy.. Syns det var drit 1 PP også jeg :P Håper det blir 2 streker på deg..

Lunagold, ble det peak?? Jeg sluttet som sagt å bruke monitoren når jeg mistet en testedag..

Ååå. det er spennende dager. Tempen min har steget enda ett hakk. Så da har eggløsningen garantert vært ihvertfall :D Hipp hurra for at jeg (tilsynelatende) virker ihvertfall :)

Spennende dette. Snart er det uka vår :D :D

Lykke til alle sammen!

Vært syk hele helga, hadde ikke noe peak før det, men ble ikke til at jeg testet på lørdagen, siden jeg på testetidspunktet var langt inn i feber land. Så satser på at jeg har hatt EL og at vi traff :)

Jeg har sluttet å høre på kroppen min når det gjelder symptomer, siden den har lurt meg så mange ganger. men nå har jeg ikke IKM før på søndag uansett :)

Skrevet

3 uker på vei?? Som i gravid i uke 8 snart? :)

Nei:) som gravid i uke 4 snart!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...