Gå til innhold

Oh, the joys of motherhood

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fantastisk å måtte gå i dusjen samt skifte alt av sengetøy kl 00.30 på natta fordi lille mini hoster så han spyr utover hele. Spy i håret, spy rennende nedover ryggen, spy over halve dyna, spy over hele ungen. Fantastisk.

Da var det bare å rope på mannen som så på film i stua og lempe ungen over til ham, mens jeg konsentrerte meg om meg selv og sengetøyet.

Morslykke, var det det det var?  :blink:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oi! Det høres ut som min gårkveld, bare at her startet balubaen en time tidligere. The smell of puke in the evening...

Skrevet

Åneiånei. Vi hadde spying på de to eldste forrige uke. Det gikk heldigvis fort over, type to, tre omganger oppkast i løpet av et par timer. Og ingenting på dyner og liknende. Greit å få sånn unnagjort på dagtid egentlig. Håper formen til lillemann er bedre. Syke unger er dritt. 

Skrevet

Off.. masse sympati, krysser fingrene for at denne natten blir bedre for dere begge! 

Skrevet

Skrekk og gru! Håper det er over nå.

Skrevet

Jada, det var bare dette engangstilfellet, han spyr ikke fordi han har mageonde, men fordi han er så forkjøla og hoster til han begynner å brekke seg- for så å spy opp det han da nettopp har spist. Skjer bare på nettene, på dagtid er han i storform. ;)

Bare så synd at det alltid skjer i senga, midt på natta..  :blink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...