Gå til innhold

Hvor mye er vanlig å gi i barneselskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er til et barn som gutten vår går i bhg med. Han har nettopp blitt så stor at han er invitert i barnselskap, så jeg har jo ikke peiling hvor mye som er vanlig å gi lenger. Gutten er 4 år. 

Anonymous poster hash: 568ea...7b5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for svar :) HI

Anonymous poster hash: 568ea...7b5
Skrevet

De første gangene ga jeg 2-300, så skjønte jeg at det fort vekk er 15 selskaper ila et år, to barn osv ;-) Nå har jeg alltid et lite lager, kjøper Lego, leker

og fine bøker når jeg kommer over det på halv pris og har alltid bra gaver liggende.

Skrevet

De første gangene ga jeg 2-300, så skjønte jeg at det fort vekk er 15 selskaper ila et år, to barn osv ;-) Nå har jeg alltid et lite lager, kjøper Lego, leker

og fine bøker når jeg kommer over det på halv pris og har alltid bra gaver liggende.

2-300 :o Jeg gir ikke så mye til gudbarna mine engang! De får gave for 150, max 200 kroner. Til barnas venner gir jeg gave for ca 80 kroner.

Anonymous poster hash: d78b4...d83

Skrevet

2-300 :o Jeg gir ikke så mye til gudbarna mine engang! De får gave for 150, max 200 kroner. Til barnas venner gir jeg gave for ca 80 kroner.

Anonymous poster hash: d78b4...d83

Nei, det var skikkelig nybegynnerfeil :-) Vet bedre nå!
Skrevet

Her gir vi for ca 100 kr :) Det gjør de andre foreldrene også.

Skrevet

Du får jo ikke så mye til under 100. Selv synes jeg det er litt mye å gi til unger vi ikke kjenner, blir 100-150 til unger som vi møter på fritida i tillegg til barnehagen. Men jeg har som hun over her også et lager. Handler ting som ikke finnes her (vi har bare én lekebutikk på plassen, og da får ungene ofte flere av samme ting), f.eks. fargebøker fra tiger, de er fine, og bøker jeg har kjøpt for en billig penge på salg. 

Anonymous poster hash: 3cf01...406
Skrevet

100 pleier jeg å gi så lenge de går i bhg. På skolen er det en felles enighet om 50,- så da følger vi det:-)

Anonymous poster hash: 2e71e...a92

Skrevet

Gir gaver til en verdi av ca 100-200 kr, men siden de er kjøpt på salg har jeg ikke betalt mer enn 50-100 kr for dem, og det er akkurat passe synes jeg. Har en stor pappeske full av leker og bøker kjøpt på salg, så når det er bursdag er det bare til å gå opp der og plukke ut en passende en :)

Anonymous poster hash: de42b...4ec
Skrevet

gave til rundt 100 lappen er vanlig her. Prøver å hamstre litt når jeg kommer over ting på salg så jeg har et lite lager liggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...