Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her prøver jeg å være fornuftig og legge meg til rimelig tid. Og hva får jeg som takk? Et hode som bråvåkner klokka tre og nekter å sove mer. Nå er jeg så trøtt at jeg ikke ser klart, og gleder meg som en unge til jobb om noen timer... 

Ikke får jeg lagt meg heller, for gubben har trukket sjukdomskortet og har fått sove på eget rom i natt. Stakkars junior som må overleve med zombiemamma i dag. Barne-tv for alle penga, og kaffe over en lav sko. 

O hildrande morgen. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I hear you!

Jfr tråden jeg skrev nettopp har jeg hatt en "interessant" natt, og sist jeg sov litt var vel da klokken var rundt 5. Siden det har det vært for urolig til at senga har vært til nytte. 

Det plagsomme er jo at begge ungene er helt i hundre nå på dagtid da.. :S

Vi skal i bursdag senere, så jeg får gafle innpå med sjokoladekake som trøst- litt sukker holder meg gjerne våken også. ;)

Skrevet

Aiai

Her er det også barneTV og kaffe, vi sitter og daffer i bare pysjen alle mann (far sover)

Jeg sov til 8.45, ungene har kost seg med yoghurt og barneTV fra 7.30. 

Ikke svømming på eldstemann i dag så vi trenger ikke å stresse med å komme oss til byen til 10 :) 

Hører regnet og håper en god fe eller noen andre kan tenke seg å rydde inn grill og møbler fra verandaen :P

Skal sende mann og barn noen timer til svigermor i dag så jeg får fikset opp litt i huset uten forstyrrelser. 

Skrevet

Haha, for første gang på jobb har jeg faktisk drukket redbull. Jobbet med ei som hadde blitt holdt våken hele natta av urolige barn, så vi var et umake par der vi satt og hang med øyelokkene nedpå knærne. 

Redbull ga meg dårlige assosiasjoner til russetid, som var omtrent ved forrige istid, men det funket som bare det. To kopper kaffe og en redbull, og jeg spratt rundt som en hodeløs kylling. Hjelpes meg, det var liksom ingen mellomting i går. 

Frk Nilsen, jeg kjenner jeg gleder meg til det kan bli sånne tilstander her i huset om morgenen. Så langt er det alarmen på klokka 0550 med "mamma, jeg må tisse!" Ikke så mye å stille opp med mot den. 

Skrevet

Åh, herregud, Redbull, ja.. Husker jeg bøtta innpå det i studietiden, spesielt en natt jeg døgna for å rekke å skrive og levere en oppgave. Tror jeg drakk 8 stk den natta, og da jeg skulle levere oppgaven på morgenen "så" jeg ting som ikke var der på veien. 

Dører som åpna seg foran meg, skygger på sidene og gud vet. 

Nuvel, oppgaven ble levert kl 08.55, 5 minutter før fristen. Og karakteren ble faktisk jævlig bra! :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...