Gå til innhold

det er faan ikke MULIG!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ringte legen i går fordi jeg har noe problemer med lkroppen. det første hun spurte om var om jeg hadde testet meg for og være gravid. OMG det va viktig jeg fikk testet meg fort. jeg er alenemor fra før, jeg har har treons og en fast partner siden i sommer. men jeg er ikke klar for dette nå. jeg vil ikke bli mamma igjen enda. jeg kan ikke. jeg er så bekjymret. jeg håper jeg er i så tidlig fase at jeg kan ta abort i så fall. jeg griner av bekjymring her. :-(

Anonymous poster hash: 1fc8b...17f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Slutt å grine. Ta testen i stedet.

Anonymous poster hash: c50d8...198
Skrevet

Ble enig med legen om å ta testen til mandag. for jeg har ikke råd til og kjøpe den :-(

Skrevet

Huff

Skrevet

Krysser fingrene for at du ikke er gravid.

Anonymous poster hash: 8c1e9...47a
Skrevet

Passer det så dårlig med graviditet nå, bør du beskytte deg bedre! Nei prevensjon er ikke 100 % sikkert, men opp mot om den brukes rett.

Blir kjempefrustrert og oppgitt over folk som syter og bærer seg over situasjoner de selv er skyld i! Håper virkelig at du ikke er gravid! Men da for den stakkars ungen skyld og ikke for din skyld.

Har du virkelig tatt alle forhåndsregler med tanke på prevensjon er du neppe gravid.

Anonymous poster hash: 8073a...636

Skrevet

har p-sprøyte og mener på jeg har brukt dong!! trenger ikke bli spydig mot meg selv om jeg er bekjymret. du har ikke rett til og dømme ut i fra dette om det er en stakkars unge, det der fornærmet meg faktisk. møkkakjærring.. men det er på feil sted i livet. jeg kom ut av et forferdelig voldelig forold for en stund siden som jeg enda jobber med og takle, samt en sorgfull abort jeg ikke ønsket å ta. synes du skal vere mer forsiktig før du kaller noens barn stakkars.!!!! ja jeg og håper jeg ikke er gravid, men når legen spør, blir jeg bekjymret da jeg har tenkt tanken selv men ifjaset det bort fordi jeg ikke har like symptomer som tidligere.  

Skrevet

Hva slags symptomer har du da?

Anonymous poster hash: 43c1b...bda

Skrevet

Hva slags symptomer har du da?

vel, jeg litt ii tvil i grunn, jeg har endel humørsvigninger, (et raserianfall, det skjedde første gang jeg var gravid også) jeg er mye kvalm/har vondt i magen, jeg har hatt mensen konstand siden februar (medesinsk og utskrapnig på abort), men det roet seg litt ned etter noen sprøyter med p-sprøyta. så begynte det nå og fosse, føltes sånn, fosse koalguert blod i store håndfulle mengder (derfor ringte jeg legen) jeg har en enorm matlyst, fråtser etter nammenam rett og slett og er "oppblåst" i magen uten luft. hadde en periode der jeg måtte mye på do. er vel det jeg føler jeg kan nevne, men.. det kan ikke vere graviditet, jeg har jo sliti med blødning i mange måneder nå, håper det bare er fortsatt rester som kommer etter aborten i februar. 

Skrevet

Lykke til!

Skulle det vise seg at du er gravid vil jeg anbefale deg å ta kontakt med amathea for veiledning og støtte :)

amathea.no

Anonymous poster hash: 24469...cf4

Skrevet

Det hørtes ikke greit ut å blø så lenge. Kan du ha jernmangel på grunn av stort blodtap?

Anonymous poster hash: 2ba20...04e

Skrevet

jeg er mye trøtt og sliten, sovner gjerne midt på dagen, da jeg egentlig skal sitte opplagt og kvikk på skolen, trøttheten slå meg i ansiktet som en smell. jeg har litt kalde frysninger av og til, føles som feber og kaldsvetting. spesielt når jeg har vondt i magen. skal sjekkeblodprosenten min til mandag. 

Skrevet

Dersom det har fosset store mengder blod er det store sjanser for at du ikke er gravid. Du får nok vite mer når du skal til legen. Håper det går bra med deg :)

Skrevet

Det hørtes ikke greit ut å blø så lenge. Kan du ha jernmangel på grunn av stort blodtap?

Anonymous poster hash: 2ba20...04e

det vet jeg ikke. kan jeg sjekke det hos legen også?

Skrevet

Dette er det dummeste innlegget jeg har lest på svært lenge.

Anonymous poster hash: 57bb4...27f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...