Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Synes dere det er kjedelig å velge mørkt gulv (i koksgrått eller sort) og lyse fliser (hvite). Og hvite møbler. Badet er lite. Synes det er vanskelig. Er alene så ingen å få formeninger fra. Takk for tips. Anonymous poster hash: f65ef...fcc
Solfaktor Skrevet 5. oktober 2013 #2 Skrevet 5. oktober 2013 Synes det høyrest fint ut!! Kva forveien leverandør brukar du?
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Vet ikke helt enda. Har hatt 3 på befaring så er i den prosessen. Spennende. Anonymous poster hash: f65ef...fcc
Heltefrøken Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Det hørtes veldig fint Jeg har sort parkett i hele huset nesten og er super fornøyd med det. Vurderer sorte fliser på badet som gjenstår nå så legg gjerne ut bilde når du er ferdig
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Har svarte marmor aktige fliser og hvite store fliser på veggen. Tror jeg skal går for trefarget ( ikke sånn vanlig trefarget, men fant ikke bilde i farta) baderomsinnredning siden alle har typisk hvitt eller svart.. Har ellers hvit dusj, do og badekar.. Holder på med oppussing Anonymous poster hash: 4edaa...ac7
Gjest FinogFjong Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Ville gått for noe lyst terrakotta farget på gulvet og hvitt til veggene. Med et så lite bad, vil et sort gulv gjøre rommet mindre. Noe i bruntoner vil gjøre rommet mykere. (men det er min mening da...)
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #7 Skrevet 5. oktober 2013 Har forresten lite bad på hytten og der har jeg også svarte marmoraktige fliser på gulv, hvite fliser på vegg og hvit innredning, samt dusj i børstetstål /glass (eller bare sånne dører som kan skues inn mot veggen) Jeg er overrasket hvor stort det ble og veldig VELDIG fornøyd Anonymous poster hash: 4edaa...ac7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå