Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Da jeg var 16-17 år besvimte jeg mye en periode. Fant da til slutt ut at jeg reagerte på p-pillene jeg gikk på. Etter jeg sluttet på dem, så gav det seg helt. Og jeg har gått i mange år uten å besvime. Men for en uke siden begynte det igjen, var hos legen idag og blodtrykket er helt fint. Jeg er litt småkvalm men ikke så ille at jeg må spy.. Her om dagen så skulle jeg ta noen oppå kjøleskapet og plutselig kjente jeg at det begynte svimle for meg og før jeg visste ordet av det lå jeg på gulve, hadde sopt med meg alt som hang på kjøleskapet i fallet. Det er og flere tilfeller jeg har kjent det er på vei men har da rukket å sette meg ned. Idag kom det igjen, jeg blir småkvalm så går det en liten stund før jeg føler det suser i ørene, det begynner svartne (prikke svarte og grå prikker) forran øynene, jeg blir kaldsvett og så blir jeg helt nummen i hele kroppen.. Noen som har opplevd dette, eller kan tenke seg til hva det er? Jeg synest dette er veldig skummelt, tok det opp med legen idag men hun sa at alt var fint med meg... Anonymous poster hash: ed38f...6f2
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Pass på at du drikker nok og at du spiser nok. Og at du får i deg nok salt. Hormonene gjør at blodårene vider seg litt ut under første halvdel av svangerskapet, og det kan for noen gjøre at trykket blir mindre, spesielt om man reiser seg, strekker seg osv. Da må man bare ta hensyn til det og de forvarslene man får. Ta en kikke på denne linken: http://www.babycenter.com/0_dizziness-and-fainting-during-pregnancy_228.bc Vedvarer det eller blir verre så snakk med legen din igjen. Anonymous poster hash: d1f05...9ac
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg hadde det akkurat sånn jeg også... Det var vanskelig og dusje og stå på t-bane og buss og andre ting når jeg ble stående helt stille.... Utrolig slitsom at alt plutselig blir et ork... Men som hun over sier pass på og få i degmat og drikke og trøst deg med at det går over etterhvert Anonymous poster hash: 6b3ef...60c
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Jepp, jeg hadde det også sånn. Ikke noe unormalt. Det går over. Anonymous poster hash: a484f...e1d
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Blodtrykksfall mest sannsynlig. hadde det jeg og Anonymous poster hash: 47ee6...fff
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Har du sjekket blodprosenten også? Anonymous poster hash: 4aa07...78f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå