Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg klarer ikke å slippe tankene på henne, gråter flere ganger om dagen. Tenker på at hun var en frisk liten jente når hun var på min datters alder. At foreldrene helt sikkert var like slitne som jeg har vært flere ganger. Og vært oppgitte og slitne etter trassanfall osv. Så blir hun plutselig syk og ligger nå for døden. Jeg har så lyst å holde den lille jenta, bli kjent med henne. Det høres helt sykt ut, jeg vet. Jeg har virkelig begynt å sette uvurderlig stor pris på min jente! Løfter henne ofte over i vår seng når jeg legger meg, bare for å ha henne nær. Vi vet aldri hva morgendagen bringer. Selv om det er brutalt å få en slik historie servert flere ganger daglig via fb (venner som liker eller kommenterer), er det dessverre en del av noens liv. Er det noen andre som føler det slik? Det er det tristeste jeg noen sinne har opplevd. Anonymous poster hash: 40b92...a18
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg føler det slik. Mn mann sa til meg i kveld at han syns jeg hadde vært så rar i det siste. Og det er fordi jeg føler så med denne familien. Skulle ønske det skjedde et mirakel Anonymous poster hash: 0600a...dd1
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Ja, det er forferdelig. Lurer på om det er normalt å ta det så innover seg. Flere med innspill? Hi Anonymous poster hash: 40b92...a18
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #4 Skrevet 5. oktober 2013 Ja, det er forferdelig. Lurer på om det er normalt å ta det så innover seg. Flere med innspill? Hi Anonymous poster hash: 40b92...a18 "Flere med innspill"?? Hva er det du er ute etter? Det er jo helt grusomt at et lite barn ikke skal få oppleve å vokse opp og at enda et foreldrepar må oppleve å begrave barnet sitt, det er vel ikke så mange andre måter å oppleve det på? Jeg skjønner ikke hensikten med å lage tråd etter tråd for å frotse i denne tragedien! Tenk det du vil, føl det du vil, men du trenger ikke legge opp til massesuggesjon på et nettsted! Anonymous poster hash: b3571...4da
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #5 Skrevet 5. oktober 2013 Er og helt ødelagt av dette hun er i tankene mine hele tiden. Det er så forferdelig Anonymous poster hash: 36e5f...f81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå