Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Hva fikk dere isåfall ut av det? Lurer på å prøve, men tror egentlig at det bare er svindel og bedrag, men hadde vært artig likevel. Anonymous poster hash: 9a8d5...bfb
Miss Mamma Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Åh.. det har jeg og lyst til å prøve.. Så på long island medium på tlc i går og fikk skikkelig lyst til å finne en å dra å prøve. Jeg mener at man kan jo ikke vite om det er bullshit om man ikke har prøvd
Gjest Østfold-80 Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg har vært det,ble spådd når jeg var 18 år,er nå 33. Da sa henne at jeg skulle finne mannen i mitt liv i utlandet og bo der. 1 år senere var jeg i Hellas med familien og ble veldig forelsket i en type,vi fant hverandre med engang. Hadde det kjempe fint i 14 dager,hadde masse kontakt når jeg reiste hjem og jeg reiste tilbake 6 mnd etter. Da fridde han,men da fikk jeg panikk og endte det. Er gift med mannen i mitt liv nå,og han fant jeg ikke i utlandet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå