Gå til innhold

barn i barnehage og jobbreise

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i et møte i et annet sted i landet (må reise med fly). Faren er til sjøs og bestemødrene er bortreist. Føler at det er litt utrygt å reise bort- hva om noe skjer med barna mine, sykdom eller at flyet hjem blir forsinka og jeg ikke rekker bhg før stengetid- har ingen andre å hjelpe meg.

Er jeg på tuppa her nå?

Anonymous poster hash: dc6ff...766
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde ikke likt det selv heller, men er det kanskje mulig å snakke md de i barnehagen om det? At de er obs på at du er vekk, og kan bli forsinket for eksempel.. Kanskje en av de som jobber der vil være barnevakt på ettermiddag? (vet at noenlærlinger gjorde det i vår barnehage når noen skulle føde barn nr 2, og barnevakten var ikke tlgjengleig på noen timer.. )

Anonymous poster hash: c7181...a10
Skrevet

Jeg hadde ikke dratt i den situasjonen. Hva skjer om flyet blir forsinket? Da må du i så fall alliere deg med noen venner.

Anonymous poster hash: 97ff6...c8d

Skrevet

Jeg er alenemamma uten familie her jeg bor (blir samme situasjon som du er i nå) og jeg reiser aldri langt ut av byen med mindre jeg har ordnet med noen som kan hente barnet om hun skulle bli syk og som kan hente barnet dersom jeg ikke skulle rekke frem til barnehagen stenger eller noe annet skulle skje på turen.

Jeg ville ikke reist uten å ha ordnet med noen på forhånd!

Anonymous poster hash: 34c21...fc5
Skrevet

Ville definitivt hatt ei barnevakt i bakhand flr noko slikt kom på tale.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...