Gjest fjernet-medlem-1402 Skrevet 8. oktober 2013 #26 Skrevet 8. oktober 2013 Uff, sender en klem til deg mama. Trist at det ble utfallet... Men du har gjort en forskjell i livet til kua, du har brydd deg og vist det
ms.Pond Skrevet 8. oktober 2013 Forfatter #27 Skrevet 8. oktober 2013 Det er koselig å høre. Og jeg setter uendelig pris på engasjementet jeg har fått her inne fra
*Teoline* Skrevet 8. oktober 2013 #28 Skrevet 8. oktober 2013 Det var ikke den avslutningen vi håpet på, men det er vel her den største forskjellen på bønder og oss andre ligger - for bonden er hun en del av jobben hans, mens for deg var hun mer enn "bare ei ku". Men du prøvde og som du sier har hun hatt et godt liv så lenge det varte. Jeg blir glad over at det finnes mennesker som deg og sender deg en trøsteklem - det er liksom alt jeg får gjort
Light of my life Skrevet 13. oktober 2013 #30 Skrevet 13. oktober 2013 Så trist mama, du har min fulle medfølelse. Det er mennesker som deg, som bryr seg om dyr, som gjør denne verden til et bedre sted å bo! To my mind, the life of a lamb is no less precious than that of a human being. The more helpless the creature, the more that it is entitled to protection by man from the cruelty of man.Mahatma Gandhi
Grusomme meg. Skrevet 15. oktober 2013 #31 Skrevet 15. oktober 2013 Jeg tror at din "kuplass" ikke kunne fylles av denne kua, fordi det snart er en eller annen som trenger din kjærlighet og omsorg. Det er desverre en plan med alt. Denne kua har fått kjenne og motta din kjærlighet og omsorg og vet i sitt stille sind at du er på plass både med sjel og hjerte neste gang det trengs. Heldig er den/de som får kjenne slik generøs omsorg fra en annen. Klem Kuer er ikke mitt favorittdyr etter en "dårlig" nærkontakt men jeg tror at denne kua vet hva du har gjort for henne og det er hun takknemlig for.
ms.Pond Skrevet 16. oktober 2013 Forfatter #32 Skrevet 16. oktober 2013 Takker for gode ord Hun er i alle fall fortsatt en lykkelig uvitende ku, ignorant om sin framtid, som koser seg i skogen med flokken sin. Jeg så de på en liten tur for et par dager siden. Og det er vel strengt tatt best også, å ikke vite noe om framtiden, heller leve lykkelig i nuet. En erfaring og tanke jeg skal prøve å ta med meg fra den turen. Det kan vi vel alle bli flinkere til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå