Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Vi har vært sammen i 7,5 år..Før sommeren hang forholdet i en ganske tynn tråd, vi hadde en fin sommer sammen og selvfølgelig ble jeg gravid akkurat da (selv om jeg ikke har brukt prevensjon de 3 sinte årene).. Nå henger forholdet i en tynn tråd igjen å han sier at han vil gå... Je takler dette kjempe dårlig, alle følelsene under graviditeten også skal jeg takle at han skal gå og flytting og bli alene oppi alt dette.. Vet ikke helt hvor jeg vil med dette innlegget, men måtte blåse ut følelsene et sted.. Anonymous poster hash: f5164...208
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Huff, det høres ikke bra ut. Men Jeg må si at det var litt dumt å bli gravid når du visste at forholdet skrantet, men nå har du kommet opp i denne situasjonen så må du bare gjøre det beste ut av det. jeg har vært alene siden sønnen min kom til, og det er nå over 4 år siden. Går bare fint : ) Anonymous poster hash: 73c9f...11a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Ikke helt planlagt graviditet da.. Hadde ikke planlagt dette når forholdet han i en tynn tråd men skjedd er skjedd og jeg er imot abort Anonymous poster hash: f5164...208
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Håper du har GOD støtte i familie og venner. Det blir tøft, men det beste hu har gjort i livet også. Jeg har 2 små, men verdens beste unger. Vi var sammen i mange år, ingen garanti for noe. Jeg ble bedratt rett etter yngste kom til verden. Selvom alt ser trist ut nå (noe det gjør for meg) ville jeg aldri vært for uten barna mine. Du må bare forkusere mest mulig på barnet, gjør det beste du kan forhan/henne. Du er ikke alene, selvom det føles sånn. Ikek vær redd for og be om hjelp fra venner og familie. Håper svigers gir det hjelp og støtte også. Du vil trenge alle som vil hjelpe. Lykke til, og kos deg mest mulig med tiden som gravid og når barnet kommer. Anonymous poster hash: 3822c...96c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Uansett om du blir alene eller ikke, så kommer dette til å gå kjempe bra det er nok tøft i starten, men tenk på den lille i magen og ha fokus på det positive. Allier deg med en god venninne og fokuser på fremtiden ;-) lykke til! Klem Anonymous poster hash: e98aa...fc1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Far vil alltid stille opp for barnet sitt, det tviler jeg ikke på.. Så svigerfamilien vil også være til stede.. Men likevel vil jeg jo være alene i hverdagen og må få alt til å gå rundt selv.. Også er det helt helt utenkelig for meg og føde et barn for at det skal være borte annenhver uke Anonymous poster hash: f5164...208
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Far vil alltid stille opp for barnet sitt, det tviler jeg ikke på.. Så svigerfamilien vil også være til stede.. Men likevel vil jeg jo være alene i hverdagen og må få alt til å gå rundt selv.. Også er det helt helt utenkelig for meg og føde et barn for at det skal være borte annenhver uke Anonymous poster hash: f5164...208 Du trenger ikke bare ha barnet 50 %. Det er jo ikke en gang anbefalt når barnet er lite. Anonymous poster hash: 99efe...86a
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Far vil alltid stille opp for barnet sitt, det tviler jeg ikke på.. Så svigerfamilien vil også være til stede.. Men likevel vil jeg jo være alene i hverdagen og må få alt til å gå rundt selv.. Også er det helt helt utenkelig for meg og føde et barn for at det skal være borte annenhver uke Anonymous poster hash: f5164...208 Du trenger ikke bare ha barnet 50 %. Det er jo ikke en gang anbefalt når barnet er lite. Anonymous poster hash: 99efe...86a Prøv og si det til far a, han er helt uenig om at barnet ikke har godt av det Anonymous poster hash: f5164...208
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Far vil alltid stille opp for barnet sitt, det tviler jeg ikke på.. Så svigerfamilien vil også være til stede.. Men likevel vil jeg jo være alene i hverdagen og må få alt til å gå rundt selv.. Også er det helt helt utenkelig for meg og føde et barn for at det skal være borte annenhver uke Anonymous poster hash: f5164...208 Du trenger ikke bare ha barnet 50 %. Det er jo ikke en gang anbefalt når barnet er lite. Anonymous poster hash: 99efe...86a Prøv og si det til far a, han er helt uenig om at barnet ikke har godt av det Anonymous poster hash: f5164...208 Da får du ta med far på familievernkontoret, også kan DE fortelle han hva som er best! Om han går rettens vei, skal det mye til før de dømmer 50-50. Og det er ikke anbefalt før barnet er 7 år. Jeg har vært alene med mitt barn siden graviditet. Har gått kjempefint! Hun skal begynne å overnatte hos far nå, og hun blir 3 år i desember. Det er først nå det har vært riktig å prøve, først nå hun er trygg på han og kan ha glede av det! Vi bor 1,5 time fra hverandre, så noe mer enn annenhver helg, blir det aldri her. Heldigvis!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Far kommer til å måtte jobbe HARDT for å få 50-50. Og uansett har han ikke muligheter for å få det før barnet er 3-4 år gammelt. Slapp av! Dette ordner seg. Gikk alene gjennom graviditeten selv og er alenemor, og det er helt fantastisk! Det blir hva du gjør det til og du må bare innstille hodet ditt på at dette skal gå bra, så gjør det det. Anonymous poster hash: 6ed88...979
Gilette Skrevet 4. oktober 2013 #11 Skrevet 4. oktober 2013 Far vil alltid stille opp for barnet sitt, det tviler jeg ikke på.. Så svigerfamilien vil også være til stede.. Men likevel vil jeg jo være alene i hverdagen og må få alt til å gå rundt selv.. Også er det helt helt utenkelig for meg og føde et barn for at det skal være borte annenhver uke Anonymous poster hash: f5164...208 Du trenger ikke bare ha barnet 50 %. Det er jo ikke en gang anbefalt når barnet er lite. Anonymous poster hash: 99efe...86a Prøv og si det til far a, han er helt uenig om at barnet ikke har godt av detAnonymous poster hash: f5164...208 Han vil ikke få barnet 50% de første årene, det finnes vel ingen meklerkontorer/dommere som går med på det all den tid all forsking på området anbefaler en fast bopel de første årene.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #12 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg ønsker jo ikke og lage kvalme med far, jeg vil jo at han skal være der for ungen men hva jeg også har lest er det ikke anbefalt og ha en 50-50 deling med så små barn fordi de blir usikre og ikke føler den samme tryggheten.. Vil jo det beste for barnet og er redd for at hvis jeg går til sak for og nekte han 50-50 så blir det bitterhet og han vil stille opp minimalt Anonymous poster hash: f5164...208
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #13 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg ønsker jo ikke og lage kvalme med far, jeg vil jo at han skal være der for ungen men hva jeg også har lest er det ikke anbefalt og ha en 50-50 deling med så små barn fordi de blir usikre og ikke føler den samme tryggheten.. Vil jo det beste for barnet og er redd for at hvis jeg går til sak for og nekte han 50-50 så blir det bitterhet og han vil stille opp minimalt Anonymous poster hash: f5164...208 Du trenger ikke gå til sak for å nekte han det. Det er han som må gå til sak for å kreve det. Noe han ikke kommer til å få uansett. Her må du stå på barnets side. Familievernkontoret er rette veien å gå. Anonymous poster hash: e4723...598
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #14 Skrevet 5. oktober 2013 Sa dette til han nå og da fikk jeg bare tilbake: hodet mitt er vel klar over det, men sttaheten min er ikke enig.. Rare stabeist Anonymous poster hash: f5164...208
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #15 Skrevet 5. oktober 2013 " selvfølgelig ble jeg gravid akkurat da (selv om jeg ikke har brukt prevensjon de 3 sinte årene).. " Litt tynt å si at barnet ikke var planlagt.... Anonymous poster hash: 453d5...d07
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #16 Skrevet 5. oktober 2013 Sa dette til han nå og da fikk jeg bare tilbake: hodet mitt er vel klar over det, men sttaheten min er ikke enig.. Rare stabeist Anonymous poster hash: f5164...208 Må bare si at jeg kjenner meg veldig igjen i uttrykket hans, lol! Det kommer til å ordne seg for deg, HI. Barnets beste er det som gjelder i en skilsmisse, og det sier seg selv at det er å bo hos én forelder de første årene. Og det er mange som har vært i din situasjon og det går kjempefint med dem. Det blir en ny virkelighet som du venner deg til. Lykke til! Anonymous poster hash: b27c0...e8e
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #17 Skrevet 5. oktober 2013 " selvfølgelig ble jeg gravid akkurat da (selv om jeg ikke har brukt prevensjon de 3 sinte årene).. " Litt tynt å si at barnet ikke var planlagt.... Anonymous poster hash: 453d5...d07 Viste jo at det kunne skje men sjansen var liten for at det skulle skje akkurat nå når det ikke har skjedd før Anonymous poster hash: f5164...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå