Gå til innhold

Hvor mye sover deres nyfødte baby og hvor lenge/ofte er den våken?

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Min baby som er 1 uke gammel sover hele tiden, sover også under ammingen, så mating tar ganske lang tid. Babyen er våken kanskje 20 - 30 min av gangen, det ble ikke konstatert gulsott.

Hvordan er deres nyfødte når det gjelder søvn og våkenperiode?

Anonymous poster hash: 7e666...244

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min også sov hele tiden de første to ukene, også under amming.Han var kanskje våken rundt 3 timer pr dag.. Nå er han fire uker og er vel kanskje våken 4-5 timer, noen dager enda noen flere timer. Har hørt at bebiser opptil 3 mnd, kan sover mellom 16-21 timer i døger så er nok helt normalt :) så lenge babyen din har våte bleier så tar h*n til seg nok melk og da er det ikke så farlig om h*n sovner under amming eller..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min baby er 3 uker i dag og sover stort sett hele døgnet fremdeles. Han legger på seg mer enn nok så slipper å vekke han for amming på natten :) Håper det fortsetter sånn en liten stund til.

Et av barna mine sov vel rundt 20-22 timer i døgnet de første 3 mnd faktisk :)

De 2 andre barna sov LITE! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min er 3 uker i dag og sover mye. Er våken kanskje 4-5 timer tilsammen i løpet av døgnet. Dessverre er mesteparten av våkentiden mellom 23-05, så jeg er rimelig sliten om dagen. Prøver å sove når han sover på dagen, men disse smålurene gjør meg helt ødelagt.

Blir litt stressa over alt som skulle vært gjort, som bare blir liggende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...