Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Babyen min sin favorittside i magen min er høyre side, han har ligget på den siden og med hodet ned siden iallefall uke 28, jeg er 37 uker nå. Men innimellom har han flyttet seg til venstre side men bare for noen minutter før han har flyttet seg tilbake til høyre side. I forrige uke på kontroll hos legen var ikke hodet helt festet men det ligger nedi bekkenet. Siden ca da har han ikke skiftet side i det hele tatt (el jeg vet ikke hva han gjør når jeg sover) kan det bety at hodet har festet seg? Jeg vet at de kan snu seg litt selv om hodet er festet, men han her har sluttet å snu seg Selvsagt kan det hende at han bare ikke gidder å snu seg pga er trangt inni magen. Men det er masse liv uansett. Jeg skal på kontroll hos jordmor på tirsdag så får svar da. Men hva tipper dere? Har dere opplev dette og var hodet festet? Jeg vet at ingen av dere vet hva som skjer inni meg Anonymous poster hash: a7964...5d6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #2 Skrevet 6. oktober 2013 Ingen som vil svare meg? Anonymous poster hash: a7964...5d6
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #3 Skrevet 6. oktober 2013 Min har ligget med hodet ned i 3 uker og med ryggen plassert på h side. I går lå den plutselig på venstre side.. mens i dag er den på høyre side igjen.. Så tror ikke det er ensbetydende med at din har festet seg. Jeg merket godt når nr 1 festet seg og sank godt ned for det kjentes ut som om hun skulle dette ut mellom beina. Hun festet seg etter et fall jeg hadde :-p Hun var i tilleg veldig stor så det kan også ha noe med at jeg kjente henne så godt nedi der. Nr 2 var veldig liten og jeg kjente ikke at han festet seg, eller at han lå festet på noen som helst måte Anonymous poster hash: c2848...a0b
Anonym bruker Skrevet 6. oktober 2013 #4 Skrevet 6. oktober 2013 Det er jo forskjell på å ligge med hodet nede og når det er festet, som du forsåvidt sier Min har ligget med hodet nede i som sagt minst 10 uker (jeg er 38 uker i morgen) og plutselig for noen uker siden sank magen og babyen nedover. Fikk bekreftet av legen noen dager etter at hodet er godt plantet nedi bekkenet (de kan jo ligge med hodet ned uten at hodet er i bekkenet) men babyen har liksom falt enda lenger ned siden da og jeg kjenner bevegelsene fra hendene lenger ned. Og lurer på om det at han har sluttet å snu seg over til venstre side kan være fordi han ikke gidder fordi han er festet. Jeg vet at de kan snu seg etter de er festet og. Anonymous poster hash: a7964...5d6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå