Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Begynner på jobb etter barn nr 3 om ca 2 mnd, og trenger desperat å komme i litt bedre form. Er dvask og slapp! Vekta er ikke det største problemet, men føler at alt henger i tillegg til at kroppen føles svak. Tenkte kanskje å prøve 30 day shred, men er litt usikker på om det er for hardt, hehe . Tenker da først og fremst ift bekkenbunn og magemuskler... Har delte magemuskler samt sliter litt med inkontinens (selv om det har blitt mye bedre de siste mnd). Lurer derfor på om all hoppingen (jumping Jacks, "hoppetau" etc vil være uklokt? Mageøvelsene må jeg jo bare droppe (ev. kjøre core-øvelser i stedet). Noen som har prøvd som vil dele sine erfaringer?? Anonymous poster hash: b32f9...d0e
Miss Mamma Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg tok 30 day shred ca 10mnd etter fødsel og det funket fint det. Men om du føler at du ikke kan ta hopp, jumpingjacks og magemuskler vil jeg anbefale deg å ta et annet treningsprogram for det er det størstedelen av shred består av, Prøv i et par dager først og se ann kroppen din, får du smerter under treningen så ville jeg ansluttet, men blir du bare "støl" ville jeg fortsatt. Jeg lakk litt urin under opplegget, men passet bare på å bruke innlegg og i siste uke så lakk jeg ikke mere, så der gjorde det underverker for meg(jeg strammen musklene der nede under treningen) Jeg må også si det at jeg var helt dau de 4 første dagene (rett etter treningen da altså) men så gikk det seg til fort. Hadde veldig god effekt på meg, hadde veldig dvask kropp med noen kg til overs og mistet 4.5 kg på en mnd + at jeg ble fastere i fisken.
Anonym bruker Skrevet 5. oktober 2013 #3 Skrevet 5. oktober 2013 Jeg tok 30 day shred ca 10mnd etter fødsel og det funket fint det. Men om du føler at du ikke kan ta hopp, jumpingjacks og magemuskler vil jeg anbefale deg å ta et annet treningsprogram for det er det størstedelen av shred består av, Prøv i et par dager først og se ann kroppen din, får du smerter under treningen så ville jeg ansluttet, men blir du bare "støl" ville jeg fortsatt. Jeg lakk litt urin under opplegget, men passet bare på å bruke innlegg og i siste uke så lakk jeg ikke mere, så der gjorde det underverker for meg(jeg strammen musklene der nede under treningen) Jeg må også si det at jeg var helt dau de 4 første dagene (rett etter treningen da altså) men så gikk det seg til fort. Hadde veldig god effekt på meg, hadde veldig dvask kropp med noen kg til overs og mistet 4.5 kg på en mnd + at jeg ble fastere i fisken. Takk for godt svar Noen flere erfaringer ? Anonymous poster hash: b32f9...d0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå