Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg husker jeg skrev ett innlegg i sommer om at en ungdoms x hadde kontaktet meg og jeg hadde så lyst til å kline litt. Jeg gikk aldri over grensa. Jeg møtte han, gikk tur. Men har ikke rørt han, bare pratet. Han er gira på mer (han er gift), men jeg vil ikke fordi jeg forbudet familien jeg har stiftet. Det jeg liker er oppmerksomheten han gir meg. Det er det. Jeg kommer aldri til å røre han så lenge jeg er i forhold, det har jeg tenkt å være lenge. Åh! Kan han ikke bare slutte! Anonymous poster hash: 7be6b...0a8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Forguder ikke forbudet. Anonymous poster hash: 7be6b...0a8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 selvfølgelig så slutter han ikke når han vet og merker at du liker oppmerksomheten..... Anonymous poster hash: 2a729...a02
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Du liker oppmerksomheten hans - du sier det selv. Hvorfor skal han slutte når du egentlig ikke vil at han skal slutte med noe du liker...? Hvis du virkelig mener at du vil at han skal slutte så sier du fra på en så tydelig måte at det ikke kan mistforstås. Hvis han likevel ikke slutter kutter du all kontakt med ham og truer med anmeldelse for trakassering om han ikke slutter. Men ser du ikke selv hvilket dobbelspill du spiller når du liker oppmerksomheten hans? Du sender ham feil signaler! Hvorfor setter du ikke ned foten? Anonymous poster hash: b597b...08c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Tenker du ikke på denne andre dama?? Han er gift. Hun som er gift fortjener så jævlig mye mer enn det dere holder på med. Og du er ikke uskyldig! Tenk om mannen din hadde fjort det samme. Nå må du velge hva du vil gjøre, du kan ikke holde på slil du gjør nå i en evighet. Forguder du familien din som du sier, så må du slutte å møte han!! Anonymous poster hash: 17ef0...0a6
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Nå leker du virkelig med ilden her... Min mann hadde en dame han bare smset griseprat med og på fb. Ønsket bare oppmerksomhet og bekreftelse. Spenningen. Dette fikk jeg snusen i og helvete brøt løs oss i mellom... Det var hue og rævva det! Når går vi i parterapi for å finne ut av ting. Han ønsker av hele sitt hjerte å få komme hjem. Husk på en ting: Din mann kommer til å miste tillit til deg om han finner ut noe. Du sitter med kontrollen i situasjonen, vet hva som bare er prat og meningen bak hvert ord. Hva dere har gjort og ikke. Din mann, og hans kone kan bare ta deres ord for det. Og når dere i utgangspunktet går bak ryggen på dem kan dere bare knulle i vei. Tillitten er brutt uansett og deres ord blir ikke verdt en dritt! Har du tenkt på det? Anonymous poster hash: b368f...c73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå