Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Er jeg ekstremt renslig hvis jeg vasker den hver gang etter bruk og bruker oljen max 2 ganger og da er den silt og oppbevart i tette flasker? I følge ei venninne er det bare og ha oljen liggende i til du hiver oljen, og trenger ikke å gjøre den ren etter hver bruk... Anonymous poster hash: ce983...827
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 ekstremt renslig vil jeg ikke si, men unødvendig renslig kanskje? Da jeg brukte frityrgryte stod oljen i den til den ble gammel. Den er gammel når den nesten koker over når du har i maten.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Lukter det ikke mye fra frityrkokeren hvis den står slik? Synes det blir så mye gørr i den når den står slik, også lukter det olje på hele kjøkkenet og... *blæ* HI Anonymous poster hash: ce983...827
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 jeg synes ikke det. Det lukter når den er i bruk, og jo mer brukt oljen er, jo mer lukter det. Men det lukter ikke av den når den ikke er varm. Men pga lukta når den var i bruk orka ikke jeg å bruke den mer, så jeg hev den ut
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg hiver oljen etter hver gang, men det er fordi den brukes omtrent 4 ganger i året. Anonymous poster hash: 1bd1e...59b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå