Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 To gode venner av oss skal gifte seg. Begge har vært gift tidligere vært gift, så de har alt av utstyr til hus og hjem. De drikker ikke, så vin/vinglass blir uaktuelt. Gaven (e) skal koste mellom 500-1000. Tusen takk for hjelpen♥ Anonymous poster hash: 7136a...e69
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Gavekort på restaurant eller teater? Eller lag en deilig goody-bag med gode oster, god eplejuice, sjokolade osv så de kan lage seg en hyggelig stund... Anonymous poster hash: b5513...4f9
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Hør hva de andre har tenkt til å gi kanskje? Da et vennepar av oss giftet seg og ikke manglet noe samarbeidet vi litt så de fleste i vennegjengen gav gavekort fra samme reisebyrå. Da fikk de ordnet seg en skikkelig fin og minnerik tur for dem. Anonymous poster hash: 0c979...5f2
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Hva med noe mer personlig? Album/scrappbok med bilder av dere sammen med dem og felles venner\familie\vennegjeng. Gavekort? Anonymous poster hash: 099ec...ebf
Gjest Hercule Poirot Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Har de hus og hage? Et gavekort på hagesenter? På f.eks. et tre, et epletre eller no'.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Manuela har gitt ut 3 bakebøker, synes de ser veldig dekorative ut til å ha på kjøkkenet og så er det jo masse gode oppskrifter inni Finn Scjøll sin vase "Boblen" Fårikålgryte (de har hos Tilbords) Rosendahl "hot drink" glass, fine glasskopper til te og kaffe Anonymous poster hash: d9a83...ee8
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg bestilte denne da min bror giftet seg i sommer: http://www.etsy.com/no-en/listing/79803829/wedding-cake-plate-personalized-with?ref=sr_gallery_1&ga_search_query=palomas+nest&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NO&ga_search_type=all&ga_facet=palomas+nest Var veldig fin, og nydelig innpakket :-) Anonymous poster hash: e12c2...016
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Vet du, jeg hadde gitt en gavesjekk. Altså penger... Vi fikk utrolig mye nyttig til bryllupet vårt, men det ble alt for mye greier som kostet mellom 500-1000 som måtte byttes eller vi fikk tilgodelapp da fordi vi fikk så mange av hver ting. Virker som om folk MÅ kjøpe en ting uansett fordi det er bryllup. Vi endte opp med tilgodelapp på godt over 10 000 på en butikk! Pengene vi fikk kom godt med til ny seng, sofa og tv. Gave kort på bohus var også kjekt å få. Om de har alt så kan de enten fornye de store tingene som vi gjorde eller reise for pengene. Derfor gir vi alltid penger når vi er invitert i bryllup Anonymous poster hash: b7772...d7f
Papegøyeblomst Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Bor du nær en strand, kan du jo ta et bilde a la dette, forstørre det og ramme det inn. Jeg syns i hvertfall det er skikkelig romantisk! (jada, jeg elsker Etsy..) http://www.etsy.com/no-en/listing/65391043/sand-writing-personalized-beach-card?ref=sr_gallery_34&ga_search_query=beach+wedding+card&ga_view_type=gallery&ga_ship_to=NO&ga_search_type=all&ga_facet=beach+wedding+card
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg kjøpte nye dyner og puter av skikkelig kvalitet til et vennepar av meg. De ble kjempeglade. Og som de sa, det var noe som ikke var av største prioritet når de måtte ha nytt, så ble ofte noe billig, som de måtte bytte ut oftere. Anonymous poster hash: e6716...b01
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #11 Skrevet 4. oktober 2013 Gi penger eller gavekort. Istedenfor ørten typer glass og kakegafler. Anonymous poster hash: 0bcd1...bdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå