Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Er det sånn at dere vil prøve på nr tre for å prøve å få gutt? Anonymous poster hash: 78074...e27
☆☆☆ Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Ventar jente nr 2 (mest sannsynlig, kan jo vere det kjem ein gut) i løpet av kort tid. Det blir nok med det, vi ønska oss barn og får barn. Kjønnet er ikkje viktig.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Nei, har to jenter og skal ikke ha flere barn Anonymous poster hash: cc958...74e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Nei, vi går for nr 3 fordi vi ville ha et barn til;-) Helt ærlig håper jeg at nr 3 også blir jente - det er liksom det vi kan, og så er det veldig praktisk med arvetøy. Anonymous poster hash: 28704...110
Bananen Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Njaa. Vi ønsker oss en gutt også. Har alltid sett for meg en av hver. Men den dagen vi planlegger nr 3 er det fordi vi faktisk ønsker oss ett 3dje barn, ikke nødvendigvis fordi vi "skal" ha en gutt også. Men samtidig skal jeg innrømme at vi hadde nok stoppet på 2 om vi hadde fått en av hver, uavhengig om det var gutter eller jenter vi hadde fra før av;) Sånn!!! Endret 4. oktober 2013 av Bananen
Perlejente Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Man kan vel alltid ønske seg, men merker at folk må liksom få det bekreftet at jeg virkelig ønsker meg gutt, ingen kan skjønne det.. Men alle som blir gravide blir jo ikke det på grunnlag av kjønnet
☆☆☆ Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Njaa. Vi ønsker oss en gutt også. Har alltid sett for meg en av hver. Men den dagen vi planlegger nr 3 er det fordi vi faktisk ønsker oss ett 3dje barn, ikke nødvendigvis fordi vi "skal" ha en gutt også. Men samtidig skal jeg innrømme at vi hadde nok stoppet på 2 om vi hadde fått en av hver, uavhengig om det var gutter eller jenter;) Ein av kvar uahengig om det var gutar eller jenter? Skjønte kva du meinte, men synes det var ei artig formulering
Bananen Skrevet 4. oktober 2013 #8 Skrevet 4. oktober 2013 Njaa. Vi ønsker oss en gutt også. Har alltid sett for meg en av hver. Men den dagen vi planlegger nr 3 er det fordi vi faktisk ønsker oss ett 3dje barn, ikke nødvendigvis fordi vi "skal" ha en gutt også. Men samtidig skal jeg innrømme at vi hadde nok stoppet på 2 om vi hadde fått en av hver, uavhengig om det var gutter eller jenter;) Ein av kvar uahengig om det var gutar eller jenter? Skjønte kva du meinte, men synes det var ei artig formulering Haha ja den setningen skulle nok hatt " vi hadde fra før av" bak seg;)
Birben Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg ønsket meg barn! Har to av samme kjønnet fornøyd med det. Sier som de andre at skulle jeg få et barn til, måtte det være fordi jeg ville ha flere barn og ikke noe bestemt kjønn.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Har to jenter, og to gutter, veldig fornøyd med det Men vi fikk ikke fire barn pga kjønn som manglet altså, vi ville ha flere barn og kjønnet var helt uvesentlig. Men når alt ble som det ble, synes vi det var helt topp med to av hver. Anonymous poster hash: 135a4...823
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #11 Skrevet 4. oktober 2013 har gutt fra før, og om barn nr 2 i magen er gutt, er muligheten for et tredje barn større Gjør ingenting om vi ender med tre gutter, men hadde vært stas med en jente.... Anonymous poster hash: c3663...2c3
kiki1980 Skrevet 4. oktober 2013 #12 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) nå har jeg to gutter og jeg skjønner ikke det maset om jente. Alle forventer at vi skal ha tredjemann og det på grunn av kjønnet. Jeg ønsker meg et barn til, vet ikke om det skjer men det er fordi jeg alltid, også før barn, ønsket meg tre stykker. Ærlig talt, så synes jeg at jeg ville ha vært fattig uten gutta mine! De er beste venner, to tette, og ser dem i fremtiden slik at de hjelper hverandre ut i livet og er sammen. Er ikke helt sikker om det ville ha vært slik om jeg hadde en av hver. Jeg har bror og vi er nære, men ikke slik jeg ser det i gutta mine. Så om det blir tredje barn, jeg tror nesten at jeg skal ikke spøre om kjønnet på UL! Så lite gir jeg blaffen i om hvilket kjønn det blir! Det viktigste er at babyen blir frisk og rask! Og det mener jeg virkelig, selv om establishment tror ikke på det! Endret 4. oktober 2013 av kiki1980
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #13 Skrevet 4. oktober 2013 Har to jenter og vil prøve på en nr 3 fordi vi ønsker et barn til, kjønn er ikke viktig. Kan gjerne få enda en jente, det hadde bare vært kult Anonymous poster hash: 538de...645
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #14 Skrevet 4. oktober 2013 Ønsket jente som nr 3 også. Det ville vært kjent terreng og praktisk. Men ut kom en gutt gitt. Har gått fint det også. Anonymous poster hash: 4f60f...dde
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #15 Skrevet 4. oktober 2013 Har to gutter og vet ikke om jeg skal ha flere barn.men om vi skal er det fordi vi ønsket enda et BARN! Ikke fordi vi bestiller en jente. Guttene mine er livet mitt . Jeg skjønner at det kan være artig få jente for å få begge kjønn men prøver ikke på 3. For jenta sin skyld. Anonymous poster hash: 8caca...45b
Gjest mphs Skrevet 4. oktober 2013 #16 Skrevet 4. oktober 2013 Vi ønsket oss to barn og det ble to jenter. Nei vi kommer ikke til å prøve på en gutt. Jeg har sterilisert meg.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #17 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har to jenter og ønsker meg en liten gutt, ja. Jeg synes to barn er lite, men er vokst opp i en stor familie så jeg er veldig klar over verdien i å ha en stor og nær familie. Anonymous poster hash: e9547...f46
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #18 Skrevet 4. oktober 2013 Vi har flotte 2 jenter, og skal ikke ha flere. Kjønn er ikke viktig for oss i det hele tatt, vi er heldige som har fått de 2 barna vi ville ha. Mannen er sterielisert, så ingen flere i denne familien. :-) Anonymous poster hash: c0a4b...428
Nissefisen Skrevet 4. oktober 2013 #19 Skrevet 4. oktober 2013 Vi er meget fornøyd med de to jentene vi har:) Svigermor ønsker at gutten skal dukke opp, men det skjer ikke med oss:)
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #20 Skrevet 4. oktober 2013 Etter jente nr 2 ønsket vi oss enda et barn. Kjønn var ikke viktig, og ut kom jente nr 3:) Vi er strålende fornøyde med jentene våre, men opplever vel at omgivelsene tror at vi er skuffet over at det ikke ble en gutt. Noe vi overhodet ikke er! Anonymous poster hash: d8664...cc6
Appelsinpiken Skrevet 4. oktober 2013 #21 Skrevet 4. oktober 2013 Om jeg hadde kunne velge, hadde jeg valgt jente, men jeg tar det jeg får
trulte88 Skrevet 4. oktober 2013 #22 Skrevet 4. oktober 2013 Har to gutter, men svaret likevell. Valgte å prøve på nummer 3 fordi vi ønsket 3 barn. Det viste seg å være gutt nr. 3. Har fått mange: neste gang greier dere nok jenta! Men smiler bare å sier at tre gutter er mer enn bra nok for meg!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #23 Skrevet 4. oktober 2013 Nei, vi ville ha et barn til Trodde egentlig det kom enda en jente, men jammen kom det en liten gutt. Og senere så kom jammen to jenter til. Så 4 jenter og en gutt som styrer her. Anonymous poster hash: a6b14...1fc
Isola&Lille+julegave Skrevet 4. oktober 2013 #24 Skrevet 4. oktober 2013 Til jul har jeg 2 jenter. Hvis jeg skulle være så gæærn å finne på en til, håper jeg faktisk på ei jente.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #25 Skrevet 4. oktober 2013 Vi er så heldige at vi har to friske barn! En av hver. Men vi ville ikke vite på ul hva vi ventet. Eneste vi ville vite var om barna var friske. For oss spiller kjønnet null og ingenting! Vi har to nydelige barn, og føler oss uendelig heldig som faktisk KAN få barn, alle er dessverre ikke like heldige.. Anonymous poster hash: 05957...974
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå