Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Vi er hundepassere i 10 dager og når vi var på butikken i stad spurte jeg om 6 åringen kunne stå utenfor og passe på hunden. 6 åringen lurte på om vi ikke bare kunne binde fast hunden fordi han ville være med inn . Nei sa jeg fordi da kan det komme noen å ta hunden. Da kommer det fra 6 åringen: men mamma da har vi jo 10 dager på finne han igjen!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......? Anonymous poster hash: 9ea34...eec
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......? Anonymous poster hash: 9ea34...eec Oh lord...... Rull inn! Synes det var søtt sagt av gutten din jeg ;-) ingen stress mamma, vi har god tid til å lete ;-) Anonymous poster hash: fdf02...e00
frk.Lykkeliten<3 Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 6 åringen har jo en hund som beskytter han, og han beskytter hunden. Så den skjønner jeg veldig godt. haha unger kan få sagt det
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......? Anonymous poster hash: 9ea34...eec Før jeg scrollet ned for å lese svarene ante jeg et snev av at det ville komme en slik kommentar. Herlig utsagn fra en liten gutt! Savner de små bekymringene her i livet. Unger sier de artigste ting! Anonymous poster hash: 3176f...45d
*Teoline* Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......? Anonymous poster hash: 9ea34...eec Friske 6 åringer takler fint å være borte fra mammas ørneblikk i noen øyeblikk altså. Kanskje du skulle prøve det? Fin kommentar av 6 åringen
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......? Anonymous poster hash: 9ea34...eec Friske 6 åringer takler fint å være borte fra mammas ørneblikk i noen øyeblikk altså. Kanskje du skulle prøve det? Fin kommentar av 6 åringen Friske 6-åringer, ja.....men hva med psyke gærninger?? Satt på spissen hele kommentaren min lenger opp, var bare så "komisk" at hun var redd noen skulle ta bikkja, ikke 6-åringen... Anonymous poster hash: 9ea34...eec
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #8 Skrevet 4. oktober 2013 Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......? Anonymous poster hash: 9ea34...eec Nei finnes ikke redd for det nei. her er alle ungene ute og leker hele dagen alene fra de er 4-5 år, alle passer på alles barn. Og alle kjenner alle på butikken her også. Og jeg bor til og med i skumle Oslo. Glad jeg ikke bor der du bor...
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #9 Skrevet 4. oktober 2013 Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......? Anonymous poster hash: 9ea34...eec Dagens gullkorn på DIB. Så søt.. Anonymous poster hash: b63a7...29c
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #10 Skrevet 4. oktober 2013 Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......? Anonymous poster hash: 9ea34...eec hehe, godt sagt:-) Anonymous poster hash: 9ac2f...3ea
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå