Gå til innhold

Dagens gullkorn fra 6 åringen :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er hundepassere i 10 dager og når vi var på butikken i stad spurte jeg om 6 åringen kunne stå utenfor og passe på hunden.

6 åringen lurte på om vi ikke bare kunne binde fast hunden fordi han ville være med inn . Nei sa jeg fordi da kan det komme noen å ta hunden.

Da kommer det fra 6 åringen: men mamma da har vi jo 10 dager på finne han igjen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......?

Anonymous poster hash: 9ea34...eec

Skrevet

Du er redd for at noen skal komme å ta hunden.....du er ikke redd for at noen skal komme å ta 6-åringen der han står alene utenfor butikken......?

Oh lord...... Rull inn!

Synes det var søtt sagt av gutten din jeg ;-) ingen stress mamma, vi har god tid til å lete ;-)

Anonymous poster hash: fdf02...e00

Skrevet

6 åringen har jo en hund som beskytter han, og han beskytter hunden. Så den skjønner jeg veldig godt. 

haha unger kan få sagt det :) 

Skrevet

Før jeg scrollet ned for å lese svarene ante jeg et snev av at det ville komme en slik kommentar.

Herlig utsagn fra en liten gutt! Savner de små bekymringene her i livet. Unger sier de artigste ting! :)

Anonymous poster hash: 3176f...45d

Skrevet

Friske 6 åringer takler fint å være borte fra mammas ørneblikk i noen øyeblikk altså.

Kanskje du skulle prøve det?

Fin kommentar av 6 åringen :)

Skrevet

Friske 6 åringer takler fint å være borte fra mammas ørneblikk i noen øyeblikk altså.

Kanskje du skulle prøve det?

Fin kommentar av 6 åringen :)

Friske 6-åringer, ja.....men hva med psyke gærninger??

Satt på spissen hele kommentaren min lenger opp, var bare så "komisk" at hun var redd noen skulle ta bikkja, ikke 6-åringen...

Skrevet

Nei finnes ikke redd for det nei. her er alle ungene ute og leker hele dagen alene fra de er 4-5 år, alle passer på alles barn. Og alle kjenner alle på butikken her også. Og jeg bor til og med i skumle Oslo.

Glad jeg ikke bor der du bor...

Skrevet

Dagens gullkorn på DIB. :) Så søt.. :)

Anonymous poster hash: b63a7...29c

Skrevet

hehe, godt sagt:-)

Anonymous poster hash: 9ac2f...3ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...