Gå til innhold

Dårlig ånde..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er plaget med dårlig ånde. Det er irriterende og plagsomt.

Det har seg sånn at inne i huden, oppom de bakerste tennene i munnen. Om jeg pirker på huden, så kommer det ut noen hvite små klumper som stinker. Skikkelig stinker!

Tror jeg forklarte meg greit, selv om det er litt vanskelig å formulere seg.

Noen som vet hva jeg mener? Hva er det? Og kan man bli kvitt det?

Anonymous poster hash: d0c12...188
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være puss fra mandlene. Hadde selv mye puss, gikk til halslege og fikk fjernet mandlene.. Verdt å prøve! Lykke til! <3 :-)

Skrevet

Hos meg var det matintoleranse som gjorde at jeg alltid hadde slike hvite illeluktende prikker i mandlene. Måtte stort sett fjerne dem daglig.

Etter at jeg kuttet bort hvetemel og melk fra kosten så har jeg ingen! :D

Sink eller kobbermangel kan også gi dårlig ånde. Men sjekk begge hos legen før du evt begynner å ta tilskudd.

Anonymous poster hash: 76539...89b
Skrevet

På engelsk heter det "Tonsilitis" eller "Tonsil stones", - Er man veldig plaget kan tannlegen fjerne dem, har hørt at det hjelper å skylle med en type munnskyll jevnlig. På youtube ligger det mange "reklamevideoer" om hvordan man kan bli kvitt dem.

Hvis det daglig er nye, ville jeg ha fjernet mandlene. du kan jo Google og sjekke litt på nett om hvilke råd som anbefaler.

Skrevet

Takk for svar! Måtte inn å google litt. Det er tonsil stones. Visste ikke at det het det. Takk igjen!

HI

Anonymous poster hash: d0c12...188

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...