Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg skal i gang med fryseforsøk så fort mensen kommer.. Men hvis det ikke skulle gå, må en ha mens i mellom før nytt fryseforsøk? Jeg skal sette inn i naturlig syklus med lite stimulering. Noen som vet? Anonymous poster hash: b8278...b08
Hubro :) Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har måttet ha en mens mellom mine fryseforsøk i naturlig syklus, dvs at jeg etter et negativt forsøk får en mens og så må jeg ha en "normal" mens før jeg har kunnet begynne å teste etter eggløsning på nytt.Holder til i Tromsø hvis det har noe å si.
Plexy Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Holder på med FER nå, de sa at hvis testen ikke lyser gravid på TD så skal jeg bare slutte med medisiner,trenger ikke å ringe inn. Vent til det blir blødning for så å ringe inn det. Regner med det blir satt i gang ny runde syklusen etter det, da det blir sprøyter og egguttak. Men vi krysser fingrene for at det ikke blir behov for et nytt forsøk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå