Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Dette spørsmålet har sikkert blitt spurt 100 ganger her inne, men når jeg googler det opp, kommer det bare opp svar fra 2008-2011. Regner med at ting har endret seg litt nå. Hvis man har OS som eneste inntekt, hvor mye skatter man da? Anonymous poster hash: 3fb24...b92
Heklemamma Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Du skal ikke skatte da, pga lav inntekt..
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Å, så flott da :-) Tusen takk for svar! Anonymous poster hash: 3fb24...b92
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Det er feil, pga ny skatteklasse for enslige så er det skatt på overgangsstønad. Men det er ikke mye, tror jeg har 8% trekk. Anonymous poster hash: b0b4a...abf
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Det er feil, pga ny skatteklasse for enslige så er det skatt på overgangsstønad. Men det er ikke mye, tror jeg har 8% trekk. Anonymous poster hash: b0b4a...abf Det er jo fullstendig irelevant hva slags trekk du har... Har man lav inntekt betaler man ikke skatt, enten det er os eller lønn! Anonymous poster hash: 74a8e...18d
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Voldsomt så hissig da. Jeg fikk dette svaret i januar fra skattekontoret, når jeg spurte om hvorfor jeg skulle betale skatt når det er eneste inntekt. Skulle tro det var likt for alle da........ Anonymous poster hash: b0b4a...abf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå