Gå til innhold

Min man har glemt vår bryllupdag :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er såret :(

Håper at det er vanlig at man glemmer slike dager etter 10 år ekteskap?

Anonymous poster hash: 50ba5...b52

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det er helt unormalt og du bør pakke kofferten hans nuh!

Skrevet

Først: Gratulere med bryllupsdagen!! ;) Tja her er det jeg som er dårlig på datoer, min mann husker ;) Men husket du det, fortalte du han at dere hadde bryllupsdag?

Anonymous poster hash: 25765...cb8

Skrevet

Typisk damer å ikke bare si det rett ut til mannen, men gå i stillhet og være skuffa...

Drama!

Skrevet

Eg har vore gift i 2 år, og kunne fint glømt bryllupsdagen. For meg er ekteskapet kvardagane, ikkje merkedagane (dei er det få av, kun bryllupsdag og valentines eg kjem på).

Skrevet

Jeg husker ikke sånt! ;)

Skrevet

Kan du ikke bare minne han på det da?

Skrevet

Her glemte både jeg og mannen ti års bryllupsdag, det betyr ikke at vi ikke er glade i hverandre, for vi har et supert forhold. Tror nok heller bare at noen er mer opptatt av selve dagen enn andre, og da gjerne damene:) Faktisk broren hans som ringte for å gratulere, ellers hadde vi nok først tenkt på det noen dager senere. Jeg synaktisk at det kan være lurt å minne den sndre parten på dette litt på forhånd om det betyr mye for deg, for han vil helt sikkert at du skal ha en fin dag på dagen deres :)

Anonymous poster hash: 47f42...42c
Skrevet

Det er da virkelig ikke noe å være såret for!

Min mann og jeg har ofte glemt bryllupsdagen begge to - enda det er en dato som er lett å huske.

mne dte betyr ikke at vårt forhold er dårlig - tvert imot - vi har et forhold nesten alle venninnene mine  misunner meg. bestevenner, med god og kjærlig tone og mye humor.

Bryllupsdagsdatoen er en bagatell, det er ikke den som betyr noe.

Anonymous poster hash: 36be9...7c2
Skrevet

Er litt tilfeldig om vi og husker slikt. Og dersom en av oss husker det, så sier vi det til den andre. Enkelt og greit. :)

Skrevet

Hmmm, vi har vært gift i 4 år, og det har vel kun skjedd en gang at vi har husket bryllupsdagen begge to... :P

Og jeg er ikke noe bedre på å huske det enn han.

Hvis det er viktig for deg at han skal huske det, så si det til han. Han glemmer det nok helt sikkert ikke for å være slem mot deg, eller for å såre deg.

Noen er bedre på å huske sånne dager enn andre, og det trenger ikke å bety at dagen ikke er viktig selv om han glemmer det bort.

Skrevet

Jeg bruker å skrive det på ukeskalenderen som henger på kjøleskapet ;) Noen ganger trenger mannfolka en liten påminnelse.

Anonymous poster hash: e7947...3e0
Skrevet

Enig med hi. Vi har 5 års bryllupsdag i år, jeg hadde blitt ganske lei meg om han ikke hadde husket den.

Er det så mange andre dager i året han må huske liksom?!

Heldigvis er ham typen til å planlegge og ordne og kjøpe gaver og hele pakka <3

Anonymous poster hash: 4388f...b61

Skrevet

Jeg husker som regel ikke bryllupsdagen vår, men i og med at en bestevenninne har bursdagen sin den dagen så husker HUN den.

Sender meg alltid sms på morgenen og gratulerer med bryllupsdag.

Veldig kjekt det altså.

Anonymous poster hash: 94970...005
Skrevet

Her er det sjeldent at bryllupsdag, bursdager og andre merkedager huskes :P Kommer ofte på det noen dager etter. Har et veldig avslappet forhold til dette begge 2 og det er veldig greit :)

Anonymous poster hash: a579c...2d2

Skrevet

Jeg er ikke noe flink på å huske spesielle dager og datoer. Han er vel egentlig bedre på det en meg.

Noen ganger finner vi på noe spesielt helt uten videre. Synes det er veldig koselig med spontane turer eller " date nights" .

Overrask han da vel. Det setter han sikkert pris på. Så neste gang glemmer han det sikkert ikke.

Gratulerer til deg ;)

Skrevet

Her glemte jeg brylllupsdagen og serverte fiskepinner, gulrøtter og potetmos. Haha.... og brått kom vi på det begge to på kvelden. Woops....

Men gratulerer :D

Skrevet

Jeg husker det og minner han på det og avtaler at vi enten går ut og spiser eller lager noe godt hjemme.

Ikke verre enn det :)

Anonymous poster hash: 6a5eb...079
Skrevet

Her har vi glemt dagen på omgang, men vi er ikke mindre gift eller glad i hverandre av den grunn. Det går bare litt fort i svingene av og til :)

Anonymous poster hash: cbbb6...f38

Skrevet

Vi giftet oss i sommer, så vi har ikke hatt anledning til å glemme den ennå. Men det kommer nok. Vi har aldri feiret dagen vi ble sammen, eller noe sånn. Husker det en eller annen dag i den måneden og nevner hvor mange år vi har vært sammen. For min del trenger ikke bryllupsdagen markeres noe mer enn det.

Skrevet

Vi glemmer det hvert år, begge to! Neste år er det 10 års bryllupsdag, så jeg tror jeg bør skrive en huskelapp på mobilen;)

Anonymous poster hash: edd70...c00

Skrevet

Her glemmer vi begge to, ingen big deal.

Gjest ronja røverdatter
Skrevet

Kanskje han sitter på et manne-forum og skriver akkurat det samme: "Min kone har glemt bryllupsdagen vår, jeg er dritsur fordi hun ikke har kommet med blomster"

Ellers lurer jeg på hvordan dere finner ut at den andre har glemt dagen?

Skrevet

Sånn er det å være gift med en mann.

Anonymous poster hash: 395a7...e22

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...