Gå til innhold

Tid for barnehagebilde!! Jeeei!

Rosablader

Anbefalte innlegg

Hva kler dere barna deres i når fotografen til bhg?

Har så lyst å stæsje ho opp, men litt redd der kan bli for mye? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åååå så gøy!! Vet noen om det gjøres i familiebarnehager også? Tror ikke det men hadde vært så gøy:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det vanlig med fotografering av dei minste også altså? Ser for meg at det blir ei tidkrevjande oppgåve, i alle fall om barn flest er like lite i stand til å sitje stille som mi..

Om det blir fotografering i bhg tenker eg at fine kvardagsklede er greit. Er i alle fall det eg har sett på veggar rundtom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke;) Men var stor plakat om det i ho sin avdeling. Ho min er heller ikke så glad i å sitte stille, hvertfall ikke om det er fremmede som skal være blandt ho. Meeen, koselig blir det uansett! Blir helt rørt her jeg sitter av tanken på hvor tiden blir av. Fotografering i bhg!! hvor ble tiden og  babyen min av?!! :-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt! :-) Pene hverdagsklær er mst vanlig, gjerne kjole på jente, men ikke så atfor pyntet. Jeg har gutt og han pleier og bruke en pn skjorte når de tar bilde i barnehagen. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her kledde jeg ho med den fineste hverdagsbodyen med en skjorte over (sånn i tilfelle skjorta ble grisete) som ikke gjorde noe om ble grisete/ødelagt og ett par fine bukser som heller ikke gjorde noe om ble ødelagt. 

Ble et veldig fint bilde. Skulle gjerne hatt en jente som kunne hatt en spenne i håret, men den gang ei ;) 

De ser kanskje litt skeptiske ut på de første bildene, men det ble ikke så aller verst :) De tar ikke bilde av barna hvis barna ikke liker det. Og JEG er en av de som har et veeldig skeptsik til fremmede-barn. 

Lykke til!

Anonymous poster hash: cf294...df7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå så gøy!! Vet noen om det gjøres i familiebarnehager også? Tror ikke det men hadde vært så gøy:)

Gutten vår går i familiebarnehage. 9 barn og alle er under 3 år. Fotografen kommer neste uke. Spennende.

Tenkte å ha på fint hverdagstøy bare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det bilder i slutten av oktober og har da tenkt at ho skal enten ha på seg tynnt ulltøy eller en joggedress

Anonymous poster hash: 51861...5c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk i alle fall beskjed fra fotografen at de ikke må ha klær med motiver osv. Det blir bare forstyrrende på bildet.

Man bør velge helt nøytrale klær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...