Gå til innhold

Glad jeg ikke er blogger ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser med fascinasjon på fotballfrue sin blogg. Hun er så "perfekt" (ikke noe slemt ment)

Tenker tilbake på da jeg ble gravid med førstemann. Jeg var før graviditeten en slank dame, god karriere, gikk i flotte klær og høye hæler hver dag og hadde nok sett ganske perfekt ut på en blogg.

Men da jeg ble gravid fikk jeg bekkenløsning og sluttet nesten å bevege meg, la på meg 25 kilo, mistet gnisten og gikk kun i thights og tunika. Da førstemann kom var han et såkalt krevende barn som skrek døgnet rundt de første tre månendene uten om når jeg bysset og bar. Jeg dusjet ikke, rakk kanpt å spiste og brydde meg ikke om utseende.

Tenker nå at jeg er glad jeg ikke var en populær blogger som blogget om mitt perfekte liv for vet ikke hvor gøy det hadde vært å blogge om resten ;)

Så fortsatt imponert over dama som holder stilen tross graviditet!

Anonymous poster hash: af1cd...8f8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

å blogge er helt valgfritt. Du kan også vinkle det akkurat som du vil. Selv om hun fremstår som perfekt så er hun et helt vanlig menneske med helt vanlige utfordringer, hun velger bare ikke å skrive om dem.

Skrevet

De bloggerne som skriver om kviser på rumpa, rot i stua, en kropp som ikke er helt som før svangerskapet osv har faktisk ganske mange lesere de også ;)

Jeg må innrømme at jeg leser litt av begge deler, og synes det er litt vittig at i bloggerverden er det enten eller, ingen skriver om begge deler...

Denne er vel en ganske grei motsetning til fruen:

http://detekkesaafarlig.com/

Anonymous poster hash: 44742...699

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...