Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei jeg har blødd i snart en uke nå, av og på. Masse frist blod, har vært hos legen og tatt både blodprøve og urinpøve alt er positivt. Mamma hadde mensen med meg de tre første månedene.

Har tatt to parcet for jeg er litt kvalm og har vondt i magen.

Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten ta en ultralyd.Det er den eneste måten å se om det er liv.Tester kan være positive i ukesvis etter en abort.Hadde tatt en privat eller fått henvisning til det.

Lykke til:)

Skrevet

Stiger HGC også? For det var det de sjekket to blodprøver? Har bestilt time hos legen igjen denne gangen for å se etter hjerte/fosterlyder... Ønsk meg lykke til

Skrevet

Jeg ble henvist til ultralyd da jeg hadde blødning i uke 8 sist jeg var gravid, synes du skal be om det så du slipper å være i tvil. Ikke noe moro med blødninger! Krysser fingrene for deg :)

Anonymous poster hash: 11031...94c

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Forlang ultralyd du! Her blødde jeg i uke 8 første svangerskapet mitt, legen jeg gikk til nektet å henvise meg til ultralyd, skulle bare ta blodprøver og sjekke etter fosterlyd, jeg ble stresset og livredd, fordi de ikke fant noe, og HCG tar tid å få svar på.

Jeg stakk til legevakta på kvelden, de sendte henvendelse til ultralyd morgenen etter, mente at det ikke var bra for hverken kroppen min eller psykisk helse å bli behandlet slik når man er redd for å miste.

Skrevet

Jeg blødde litt da jeg var gravid første gang. Legen fant da ut at det var slimhinner som var oppsvulmede og dermed blødde lett. Men det er en stor påkjenning og gå å lure på om alt er som det skal. Er det mulig å ta ultralyd, så gjør det. Hjertelyd hører man vel ikke så tidlig.

Anonymous poster hash: 0a5eb...321

Skrevet

Jeg blødde i uke 9 og i uke 11 og 12. Første gangen gikk jeg til legevakten som henviste til ultralyd. De fant ikke ut hvorfor jeg blødde (var bare litt brunt blod, men det kom stadig.) Det er deilig å få senket skuldrene. Da jeg blødde igjen på samme måte senere, visste jeg at det ikke var farlig. 

Anonymous poster hash: 5b7c2...971
Skrevet

Jeg blødde i uke 5, 6 og 8 da jeg gikk med min datter.. Jeg ringte ikke lege men rett til hun på sykehuset. Fikk komme inn hver gang jeg blødde. ( ikke uke 5 da man ikke ser hjertet ennå)..

Ene gangen jeg blødde var det bare litt brunt, men da jeg blødde i uke 8 så fosset det friskt blod i 3-4 timer..

Ring lege du og kom deg til ul hvis du er usikker.. Ikke godt for kropp og sjel hvis man går slik å lure hvis og om..

Lykke til. ;)

Skrevet

Grunnen til at jeg blødde var forresten morkaka som lå foran åpningen.. Men innen uke 12 så hadde den flyttet seg. :)

Skrevet

Ja da har jeg vært på Jessheim på tidlig ultralyd. Der var det ingen ting, så spontantabort jeg er skuffa. Men lettet på samme tid. Nå er det bare å prøvr igjen;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...