Gå til innhold

Deppa...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så lei meg for tiden. Vi har ikke noe liv sammen. Det er akkurat som om vi er roommates uten noe som helst form for liv sammen.

Jeg: Steller og tar meg av barna, henter og leverer, handler, lager mat, betaler alt, rydder og vasker, finner på ting med barna, tar meg av timeavtaler og fritidsaktiviteter +++

Mannen: Sover, trykker på pc'en, sover.

Jeg er i permisjon, han jobber ikke så vi er jo oppi hverandre hele tiden. Men vi snakker ikke sammen, sover ikke sammen, har ikke sex.

Jeg får ingen oppmerksomhet hjemme. Ingen komplimenter, ingen "cred" for at jeg får hverdagen til å gå rundt... Fortjener jeg ikke det? Er det kun dette jeg har gjort meg fortjent til å ha i livet mitt?

Samlivet er tomt for kjærlighet, tomt for lidenskap, tomt for alt, og akkurat nå er jeg så sliten og lei av å ha det sånn at jeg ikke ønsker noe som helst nærhet fra ham heller, selv om det ikke er noe problem fordi jeg ikke får det heller.

Bare et lite hjertesukk fra meg. Lurer på om jeg noen gang blir lykkelig. Fortjener jeg det?

Anonymous poster hash: fa990...457

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Parterapi...

Anonymous poster hash: 1de03...a12
Skrevet

Parterapi...

Anonymous poster hash: 1de03...a12

Det er ikke mannen interessert i. Han mener at vi har det så fint, og det er jo gjerne ikke så rart siden han får servert alt på sølvfat..

hi

Anonymous poster hash: fa990...457

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...