Girl Next Door Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Har du erfaring med barn på Sagene skole? Lilleborg? Hvem er best/verst? Evt hvorfor? Tuusen takk for alle svar!!
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Det kommer ann på hva du vil høre jeg har ikke noe negativt å si om noen av skolene. Det er begge to byskoler med alt det innebærer. Bor dere i omerådet? Hadde jeg heller sett på hvordan blir skoleveien, hvor skal venner gå? Anonymous poster hash: 69ad0...8fe
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Lilleborg er vel den reneste... *fnis* Anonymous poster hash: 060ca...63d
Girl Next Door Skrevet 4. oktober 2013 Forfatter #4 Skrevet 4. oktober 2013 Det er litt kortere til Lilleborg, ergo greiere skolevei, men de fleste fra bhg skal Sagene. Den beste vennen skal gå en en helt annen skole igjen, så da er det litt det samme sånn sett. Lilleborg er ren barneskole, Sagene også ungdomsskole./større skole. Lurer på om det har noe å si. Ellers er muligens Lilleborg eldre og sagene delvis(?) nyoppusset. men lurer på om det har så mye å si og. Om det ikke er nevnbare forskjeller så blir vel begge ok.. Takk for svar, og bare fortsett å send flere svar om noen har noe mer å si
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg vet ikke noe om skolene, dessverre. Men før du tenker altfor hardt på saken, ville jeg sjekket om du i realiteten kan velge. Jeg går ut fra at dere sogner til en av skolene, og da må du søke om du ønsker plass på den andre. Mange Oslo-skoler er temmelig fulle, slik at ikke andre enn de som sogner til skolen får plass (ikke alltid de en gang). Ikke sikkert dette gjelder Sagene og Lilleborg, men ville sjekket det ut! For øvrig tror jeg at jeg ville valgt skolen barna i nabolaget skal gå på. Anonymous poster hash: 919e1...666
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå