Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg synes alltid det er så udelikat når det er skittent i doen og langs den indre kanten der oppe. Blæh! Hjelper ikke at folk har det rent så lenge det er skittent der, det er det ekleste jeg vet...ikke at jeg er sykelig opptatt av renhet, langt ifra, men doen legger jeg merke til. Akkurat det stedet er alltid rent hos meg, men har sikkert andre skitne steder som folk legger merke til... Anonymous poster hash: 5ad8a...e28
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Særlig på badet ja. Og om det generelt er skittent der. Har en god venninne, som har det så rotete og skittet hjemme. Skjønner ikke at de orker å leve slik. Anonymous poster hash: 0b797...244
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Under forhuden og bak ørene synes jeg det er guffent med skit! Anonymous poster hash: a6b2e...c04
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 På badet rundt vasken. Er kranen og vasken klissete og skitten føler jeg meg skitten selv etter håndvask... Spor i do er kvalmende ekkelt. Har lært mine barn og vaske etter seg hvis det settes spor der. Synes det er like naturlig som å trekke i snora selv. Anonymous poster hash: da078...944
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 På badet! Begge brødrene mine har det kvalmt ekkelt på badet! Spor i doen og kantene i dusjen er helt misfaret av dritt...! De har familie og barn og er normale folk altså, men ikke så opptatt av å ha det reint. Anonymous poster hash: 5be71...9bc
Plutselig_gravid Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Badet! Til dels kjøkkenet også. Nytt rot og skitt er greit, mens flere dagers oppvask (som ikke er skylt og stablet) og grisete flekker på kjøkkenbenken fra forrige uke er ekkelt. At det er hybelkaniner og rot i stua tenker jeg ikke over så lenge det er rent på badet og kjøkkenet
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Under forhuden og bak ørene synes jeg det er guffent med skit! Anonymous poster hash: a6b2e...c04 Interessant at du har for vane å sjekke dette når du er på besøk hos folk... Anonymous poster hash: d5600...34b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå