LilleBjella Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 For å få ut gruffet først: - Nattamming. Å få opp øya klokka to på natta er ikke bare bare gitt. - Forkjøla nyfødt på sjette uka. Gad.... - Toåring og fireåring som krangler - Drittvær - Stor norsk husedderkopp, et hus fra 1938 og høst.... - Bananfluehelvete Men det er jo tross alt hælj: - Omelettfrokost - Kaffe med litt melk og en bit mørk sjokolade - Oktoberfest med gode venner - En time på badet til å dusje, sminke og ordne hår (når man er vant til å slenge seg så raskt i dusjen at man knapt blir våt, mens baby ligger på stellematte på gulvet, og mascaraen har tørka inn i løpet av de siste månedene...da er den timen ganske luksus) - Baby som tar flaske - Gift med en mann som evner å passe og legge tre barn på under fem år, slik at mammaen kan få litt luft under vingene - Gladioler - Nyvaska hus og lukten av grønnsåpe - Skitne unger som kommer hjem fra barnehagen, lukter pannekakene før de kommer inn døra og hviner av fryd. - Å glede seg til godteskålen og de siste tre episodene av breaking bad i sofaen i morgen! - Ikke være gravid! (skal jeg nyte for resten av livet)
LillaGorilla♥♥ Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg må signere deg på 3 ting her- nei, 4, faktisk: nattammingen, forkjøla baby (her har det vart siden fireåringen begynte i barnehagen og tok med seg alskens skit hjem), drittværet og det å ikke være gravid! Sånn utover det; Hat: - føler meg som en fjortis i trynet etter cerazette-start, har så usannsynlig uren hud om dagen.. - denne detox-greia jeg driver med med å drikke vann med sitronsaft og cayennepepper får meg til å måtte noe sinnsykt på do, hvert femte minutt i en periode. Går altså ikke an å gjennomføre når man skal noe vettugt. - sover så lite om dagen at jeg har svære søppelsekker under øya. Elsk: - den lille vakre gutten min som akkurat nå krabber rundt for seg selv mens han utforsker stua og titter bort på mamman sin og smiiiiiler med jevne mellomrom - at vi snart skal på baby- og småbarnssvømming med de små - at fireåringen skal i bursdag til sin lille bestevenninne imorgen (de gikk i samme bhg, men så flyttet hun, og de savner jo hverandre såå) - at det er lørdag og dermed den o' store sjokoladespisedagen imorra! - at jeg har gått ned enda en kilo denne uken (den kommer vel på igjen imorgen, men pytt)
Himmel og hav Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg trår til med en hat og en elsk: Hat: Forkjøla mann! Det er akk og uff og stønn og pust og pes og snufs og ingen i verden har noensinne vært så forkjøla.... Elsk: fredagskveld, sofa, strikketøy og guttungen hjemme på perm
Iiiiik Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Elsk: Har høstferie, er til fjells med alle ungene, mannen og mamma Leser bok og slapper av Hat: Tåka ligger tung og det er lite fristende å være ute Har en liste med folk som skal ringes ifm tv-aksjonen og jeg driver og utsetter det. På mandag skal det være ferdigringt.
ms.Pond Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 (endret) Hat: Høstmørket begynner å senke seg når jeg er ferdig på jobb Jeg må på jobb igjen i morra, og kan dermed ikke være oppe så lenge jeg vil Snopdagen er i morgen, men jeg har allerede gått på en smell med potetgull og melkesjokkis med mokka (LillaGorilla, du er så sterk - hvordan klarer du det?) God middag som jeg selvsagt forspiste meg på Elsk: I morgen er det snopdag! *kremt* God, og relativt sunn middag som jeg ikke har så allerverst samvittighet for å forspise meg på likevel Min jakt på lue, fjellkniv og klokke resulterte i nettopp det, pluss fileteringskniv og en jaktkniv, til den nette sum av 400 kr, inkl frakt. Høy på vin og mann bestilte jeg impulsivt en skjønn liten laptop i går, som forhåpentligvis kommer i posten i morgen! Dingsefreak jeg? Pappan min kommer på besøk til meg snart Junior er verdens beste lille gutt som viser hver dag at han er glad i mammaen sin <3 Det gjør enhver møkkadag sååå mye bedre å se det skjønne ansiktet Endret 4. oktober 2013 av mama foodie
frk Nilsen Skrevet 5. oktober 2013 #6 Skrevet 5. oktober 2013 Lørdagselsk Endelig ferdig med lampeprosjektet mitt http://instagram.com/p/fFciiHkLR_/ (skrytelink ) Kaffe i sofaen helt alene etter mann og barn har reist en tur til svigermor. Rundstykker og horn i ovnen Hat Vaske og rydde hus mens mann og barn er ute
*Teoline* Skrevet 6. oktober 2013 #7 Skrevet 6. oktober 2013 Søndagshat: Møkka høstvær Mannen på jobbreise i to hele uker til Overivrige og arrogante moderatorer (jeg klarer ikke å slippe den) Søndagselsk: Alle barna mine er hjemme, inkludert den eldste slåpen som har flyttet langt bort Ettåringens glede over å ha storebror hjemme, han får mange våte susser og hun følger han som en hundevalp Kjempegod middag som jeg fikk lage helt i fred Fyr i ovnen Slanker meg og har nådd delmål 1 og er i god flyt mot neste Heldigvis mer elsk enn hat i dag også
ms.Pond Skrevet 6. oktober 2013 #8 Skrevet 6. oktober 2013 Bare elsk i dag - Koselig tur i duskregn med junior - vi har kastet steiner i elva, sett på sopp og pyntet naturen med småstein. Og funnet fram godsaker til kuene (gammel frukt) som de skal få i morgen - Bakt knallgode, mørke brownies og laget nydelig karamellsaus til. Måtte kompensere litt for lite godisinntak i går - Fikk tid til en ettermiddagslur, og besvimte elegant på senga i 1,5 time. Nydelig - Koselig middag med gode venner i går sitter enda i kroppen som en varm følelse i dag - Junior er offiselt i seng og sover, og mor bevilger seg et glass vin! God søndagskveld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå