Gå til innhold

Hva blir fredagsmiddagen hos dere i dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fint med noen tips:-)

Anonymous poster hash: c05ae...322

Videoannonse
Annonse
Skrevet

grønnsakssuppe med pølser og hvitløksbrød =)

i morgen skal vi ha hamburgere

søndag Wok med kylling og ris, det gleder jeg meg til!

Skrevet

Idag blir det laks og poteter her, med grønnsaker selvfølgelig :) nam

Gjest vinterbrud
Skrevet

Aner ikke,vi er bedt i middagselskap.Jeg gleder meg til det.

Skrevet

Skulle ikkje forundre meg om lisja kun finn seg i smoothie og juice (sjuk :(), i så fall blir det taco på oss voksne. Er ikkje mykje inspirert i dag..

Skrevet

Hjemmelaget pizza  :)

Anonymous poster hash: feaa6...1d9
Skrevet

lasagne, hjemmelagde grove rundstykker og salat i dag, 

Hjorteburgere og båtpoteter + salat i morgen

Anonymous poster hash: c0dfc...ec1
Skrevet

Hjemmelaget wok med nudler og kylling

Eller pizza.. Har ikke bestemt meg enda.

Anonymous poster hash: 3a21d...6a7
Skrevet

I dag blir det to middager her  :D Pølser og pommes frites med sønnen vår, og taco på meg og samboer i kveld  :P

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet (endret)

Her skal ungene over til svigers for å overnatte, siden vi skal flytte i morgen.. Så her blir det så enkelt som kyllinglår med pomfri til :-p Hurtig mar i munnen, så vi får sovet fortløpende.. I morgen er ENDELIG dagen her!!

Eller pizza boller.. Hummmm... Ble jeg usikker her ;) hehe

Endret av <3Barn&Engler<3
Skrevet

Skal heim til foreldra mine og ete familiens bursdagsmiddag; pølse og potetstappe :)

Skrevet

fårikål ;)

Anonymous poster hash: 62a0a...81e
Skrevet

Skal heim til foreldra mine og ete familiens bursdagsmiddag; pølse og potetstappe :)

Har hørt at pølser var vanleg konfirmasjonsmiddag på helgelandskysten i si tid. Pølser var kjøpemat, og dermed "finare" enn t.d. steik. Det fekk ein jo "gratis" ved heimeslakt ;)
Gjest Anybody
Skrevet

Jeg skal på date så da blir det sikkert sushi :)

Skrevet

Har hørt at pølser var vanleg konfirmasjonsmiddag på helgelandskysten i si tid. Pølser var kjøpemat, og dermed "finare" enn t.d. steik. Det fekk ein jo "gratis" ved heimeslakt ;)

Hjå oss heng det att frå då me var ungar og pølser var det beste me visste.  Når me hadde bursdag fekk me velge middag, og etter kvart vart det fast rituale med pølser og potetstappe når nokon i familien hadde bursdag.  Et det sjelden utanom :)

Skrevet

Hjå oss heng det att frå då me var ungar og pølser var det beste me visste. Når me hadde bursdag fekk me velge middag, og etter kvart vart det fast rituale med pølser og potetstappe når nokon i familien hadde bursdag. Et det sjelden utanom :)
Det er jo kjempegodt :)
Skrevet

Makaronigrateng med pølser =)

Anonymous poster hash: ab410...afe
Skrevet

Thai-inspirert biffsalat. 

Skrevet

Har himla lyst på hjemmelagde frityrstekte løkringer...hmm...må vel bli det tror jeg...ungene reiser til pappaen sin så..

Anonymous poster hash: 8d069...953

Skrevet

Taco selvfølgelig, nåde den som rikker ved den fredagstradisjonen ;)

Anonymous poster hash: 7f71b...fa1
Skrevet

Her skal vi også ha Taco. Skal ha noen store unger på besøk + overnatting og de fikk velge :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...