Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Er det noen som har strikket noe fra http://www.garnstudio.com/lang/no/kategori_oversikt.php drops design Må man bruke det garnet de selger der som står i oppskriftene? Jeg har ikke peiling på strikking. Men har ett tilbud fra "fjern" slektning av mannen at hun strikker hva det måtte være bare vi sendte garn og oppskrift. Har lenge hatt lyst på strikketøy til barna men aldri rota meg til å sende avgårde noe oppskrifter. Er det noe spesilet jeg må være obs på før jeg eventuelt sender avgårde oppskrifter? Er super takknemmelig for svar. Anonymous poster hash: f46c2...0fd
pip pip Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Du trenger ikke nødvendigvis å bruke det garnet som står i oppskriften, men du må passe på at det garnet du kjøper har samme strikkefasthet. Drops garn er fine garn og billigere
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Takk for svar :-) Bare prøve å bestemme seg for hvilken man vil ha da. Så mye flott der! Anonymous poster hash: f46c2...0fd
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Mulig jeg er stokk dum nå altså, men hvordan finner jeg ut hvor mye garn jeg trenger!? HI Anonymous poster hash: f46c2...0fd
Fjerdemann på vei Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Mulig jeg er stokk dum nå altså, men hvordan finner jeg ut hvor mye garn jeg trenger!? HI Anonymous poster hash: f46c2...0fd Det pleier alltid stå i oppskriften hvor mye garn som går med.
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Elsker Drops sine design Anonymous poster hash: dbce3...d75
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #7 Skrevet 4. oktober 2013 Hmm har tittet å tittet, men klarer ikke se hvor det står. Eller jeg forstår det ikke :-( Anonymous poster hash: f46c2...0fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå