Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #1 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg har netopp oppdaget at min 3. klassing ikke vet hva narkotika er. Hun er rett og slett helt blank, aner ikke noe som helst. Hvor mye bør egentlig barn på den alderen vite om det? Anonymous poster hash: 431a3...e08
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Det er vel positivt. Det betyr at hun ikke har sett noen... "hemskheter" på kloss hold? Men hun burde læres at sprøyter og sprøytespisser er noe man holder seg langt unna for det kan være farlige sykdommer i de. Anonymous poster hash: 35af4...f5b
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Når gutten her gikk i 2. klasse forklarte vi det til han. Han sov ikke skikkelig på mage dager. Jeg trøstet meg selv med at jeg da kanskje hadde plantet en Nei-holdning. Kan godt være jeg burde pakket det litt bedre inn. Bedre ble det ikke når han skulle vaksineres. For han visste jo at sprøyter var farlige. Anonymous poster hash: 198cc...278
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #4 Skrevet 4. oktober 2013 Huff! Gruer meg til den diskusjonen kommer opp her i huset.. Heldigvis er det en stund til. Jeg brukte narkotika selv i mange år, og har i utgangspunktet tenkt å fortelle barna mine om det etterhvert. Spørsmålet er bare når man forteller det og hvordan. Har ingen råd bortsett å ikke skremme for mye. Skremselspropaganda kan virke mot sin hensikt og gjøre det mer spennende. *følger spent med på tråden* Anonymous poster hash: 56071...c7e
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #5 Skrevet 4. oktober 2013 Så flott durhar slutta! ! Hva brukte du da? Merker du selv spor etter det livet? Og savner du det noen ganger? Huff! Gruer meg til den diskusjonen kommer opp her i huset.. Heldigvis er det en stund til. Jeg brukte narkotika selv i mange år, og har i utgangspunktet tenkt å fortelle barna mine om det etterhvert. Spørsmålet er bare når man forteller det og hvordan. Har ingen råd bortsett å ikke skremme for mye. Skremselspropaganda kan virke mot sin hensikt og gjøre det mer spennende. *følger spent med på tråden* Anonymous poster hash: 56071...c7e Anonymous poster hash: ff3bb...a81
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #6 Skrevet 4. oktober 2013 Så flott durhar slutta! ! Hva brukte du da? Merker du selv spor etter det livet? Og savner du det noen ganger? Huff! Gruer meg til den diskusjonen kommer opp her i huset.. Heldigvis er det en stund til. Jeg brukte narkotika selv i mange år, og har i utgangspunktet tenkt å fortelle barna mine om det etterhvert. Spørsmålet er bare når man forteller det og hvordan. Har ingen råd bortsett å ikke skremme for mye. Skremselspropaganda kan virke mot sin hensikt og gjøre det mer spennende. *følger spent med på tråden* Anonymous poster hash: 56071...c7e Anonymous poster hash: ff3bb...a81
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå