Gå til innhold

Herregud hva har jeg gjort!!!!HJELP

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset i går natt med barnet mitt og var en mannlig sykepleier som var dritkjekk. Fant han på fb og la han til som venn. Bør kanskje fjerne venneforespørselen?litt desperat kanskje. Vært singel i 3år.

Anonymous poster hash: cc0a5...124

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha huff trodde det stod om liv eller noe da jeg så overskriften din. :P Hvis han er så kjekk så har han sikkert opplevd det før. ;) Dessuten så trenger du vel ikke treffe ham igjen?

Anonymous poster hash: cef56...f0c
Skrevet

Vet ikke om det kvalifiserer som 'Herregud hva har jeg gjort!!!!!HJELP', men en smule overilt, ja.

Kan du ikke bare fjerne den?

Anonymous poster hash: edcd8...c5a

Skrevet

Ja, det bør du. (Altså fjerne forespørselen)

Jeg ville i alle fall blitt veldig overrasket og skeptisk dersom noen av alle de menneskene som jeg treffer gjennom jobben min i løpet av en dag (jobber også på sykehus) la meg til som venn på facebook...!

Anonymous poster hash: bff95...35e

Skrevet

Næsj jente, go for it.Man lever bare en gang. Er jo opp til ham om han ønsker å godta forespørselen.

Anonymous poster hash: 06590...af7

Skrevet

Fjern den fort som fy du.

Anonymous poster hash: deee1...b50

Skrevet

Go for it! Men send en melding også, så han ikke bare tror du er en raring som samler facebookvenner.

Skrevet

Jeg ville nok ha sendt han en meld på facebook istedet. På den måten kan du hvertfall forklare hvem du er ;)

Lykke til :)

Anonymous poster hash: 2670f...a58

Skrevet

Jeg tror de aller aller fleste som er sykepleiere ser på pasienter som pasienter. Å få venneforespørsel fra en pasient er bare sært og rart. Tenk deg at han var gynekolog i stedet og du, etter en undersøkelse hos han, sendte han en forespørsel... Det er faktisk litt slik det oppleves for en sykepleier. Man ønsker ikke å utvide "vennskapskretsen" med pasienter man har hatt.

Men gjort er gjort og spist er spist.

Anonymous poster hash: a21cf...6e8
Skrevet

Jeg tror de aller aller fleste som er sykepleiere ser på pasienter som pasienter. Å få venneforespørsel fra en pasient er bare sært og rart. Tenk deg at han var gynekolog i stedet og du, etter en undersøkelse hos han, sendte han en forespørsel... Det er faktisk litt slik det oppleves for en sykepleier. Man ønsker ikke å utvide "vennskapskretsen" med pasienter man har hatt.Men gjort er gjort og spist er spist. Anonymous poster hash: a21cf...6e8

Helt enig. Men forsto ikke helt gynekolog sammenligningen?

Skrevet

Jeg tror de aller aller fleste som er sykepleiere ser på pasienter som pasienter. Å få venneforespørsel fra en pasient er bare sært og rart. Tenk deg at han var gynekolog i stedet og du, etter en undersøkelse hos han, sendte han en forespørsel... Det er faktisk litt slik det oppleves for en sykepleier. Man ønsker ikke å utvide "vennskapskretsen" med pasienter man har hatt.Men gjort er gjort og spist er spist. Anonymous poster hash: a21cf...6e8

Helt enig. Men forsto ikke helt gynekolog sammenligningen?

Kan man fjerne en venneforespørsel?? Hvordan da ?

Anonymous poster hash: 07e08...338

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Gå inn igjen på profilen hans, trykk på den "venneforespørselen", der står det at du kan trekke forespørselen.. Tror nok jeg hadde gjort det, er nok bedre å skrive en PM til han enn å gå rett på "bli venn" med det samme ;) Selv hadde jeg nok unngått videre kontakt med han, det kan føles litt kleint for han vil jeg tro, om pasientene hans søker han opp på FB for å flørte ;) hehe

Skrevet

Der har du grunnen til at du er singel Menn skyr jaktkvinner.

Anonymous poster hash: 1dc11...de2

Skrevet

Der har du grunnen til at du er singel Menn skyr jaktkvinner.Anonymous poster hash: 1dc11...de2

Har trukket tilbake venneforespørsel.

Skrevet

Der har du grunnen til at du er singel Menn skyr jaktkvinner.

Anonymous poster hash: 1dc11...de2

Oioioi, du aner visst ikke hva du snakker om! Selv er jeg nysingel (etter eget ønske) og har intet mindre enn tre kjekke, smarte, kreative menn på gang - samtidig. Og dem har jeg jakta på! :P

Anonymous poster hash: 7744c...f45

Gjest novembertretten
Skrevet

Den hadde jeg trukket tilbake fortere en svint!

Skrevet

Den hadde jeg trukket tilbake fortere en svint!

Den er trukket tilbake,men synd jeg aldri får tatt kontakt med han.

Skrevet

Han får likevel opp at du har prøvd å legge han til som venn, så han blir sikkert å søke deg opp;)

Anonymous poster hash: 48fb4...bd3

Skrevet

Han får likevel opp at du har prøvd å legge han til som venn, så han blir sikkert å søke deg opp;)Anonymous poster hash: 48fb4...bd3

Hvordan finner han det ut?jeg får ikke Mail når noen legger meg til.

Skrevet

Men tenk deg i omvendt rekke da, TS. Tenk deg at du er sykepleier og en mann du har hjulpet på jobb tar noen dager senere kontakt med deg på facebook og ønsker å bli venn med deg og mailer deg og alt mulig. Ville ikke du ha opplevd det som i alle fall litt slitsomt? Det var ikke snilt gjort av deg det her.

Anonymous poster hash: a21cf...6e8
Skrevet

Men tenk deg i omvendt rekke da, TS. Tenk deg at du er sykepleier og en mann du har hjulpet på jobb tar noen dager senere kontakt med deg på facebook og ønsker å bli venn med deg og mailer deg og alt mulig. Ville ikke du ha opplevd det som i alle fall litt slitsomt? Det var ikke snilt gjort av deg det her. Anonymous poster hash: a21cf...6e8

Nei men herregud har skrevet flere gr nå at jeg trakk tilbake venneforespørselen!

Skrevet

Syns da virkelig ikke hi har gjort no "galt" her! Det er jo kjempe spennende å ta en sjans! Og jo, meget mange menn likerat damene jakter litt;) ville sendt han en pm hi. Du taper ikke noe :)

Skrevet

Hadde sykepleieren pleiet HI så ville det vært å tråkke over.

Har sykepleieren behandlet sønnen til HI så er det mer i grenseland.

Merkeligere ting har jo skjedd, jeg vet om folk som har vært i pasient/terapeut-forhold som har endt med å gifte seg. Det fordrer imidlertid at de involverte er ekstremt ryddige på hvordan de går frem.

Som terapeut/behandler kan man ikke innlede et forhold til en pasient. Hva som skjer etter behandling er ferdig er noe annet, men også da må man være sikker på at man går frem på en riktig måte.

Her er det snakk om at HIs sønn har ligget én natt på sykehuset.

Hvis dette er en du virkelig falt for, HI, så hadde jeg skrevet en melding til ham. Sagt til ham hvordan du så ham, at du vet at det kan være i grenseland ift arbeidsetiske retningslinjer, men at du gjerne skulle blitt bedre kjent med ham. Da viser du at du respekterer hans profesjonelle rolle, og så gjør du det opp til ham om dere evt skal møtes.

Han kan ikke ta kontakt med deg først.

Så er dette en du tenker kan være helt spesiell for deg så hadde jeg gått for det ;)

Anonymous poster hash: 6309b...e37

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...