Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Har hatt kontakt med en mann i 1,5 år. Vi datet og det var ganske intenst i starten. Gikk fort over fordi alt skjedde så fort, begge fikk litt panikk. Jeg var veldig lei meg, samtidig som det ikke hadde vart så lenge og kom fort over det. Vi har likevel holdt kontakten siden, hadde tre mndr "pause" først før vi gjenopptok kontakten. Har ikke hatt noe noe annen kontakt enn at vi finner på noe sammen innmellom, som venner. De siste 3 mnd har vi hatt sex innimellom, ca 7-8 ganger i mnd, bare når jeg ikke har barna hjemme. Har blitt enige om å si ifra hvis noen møter noen andre, og at dette kun er sex. Nå begynner vi likevel å snakke om hvor godt vi kjent vi har blitt og at alt er lettere når man er to i et hjem. Han har to barn, jeg har to. Jeg kjenner jeg holder igjen fordi jeg er redd for å miste det vi har i vennskap, men at jeg er virkelig glad i denne mannen. Tør ikke å "drømme" om en framtid sammen. Bør jeg hoppe i det, eller er det dumt når vi allerede har prøvd det en gang selv om det varte kort? Anonymous poster hash: 40cc1...980
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #2 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg ville tenkt som så at du nødvendigvis ikke setter så kjempemye på spill når dere uansett har gått inn i dette med tanke om at dersom dere finner noen andre, så gir dere slipp på hverandre og det dere har nå. Altså, det dere har er sex og ikke flere forpliktelser enn det - i det store og hele ikke veldig forpliktende. Og da heller ikke så veldig mye å tape på å gi dette en sjanse til å bli noe mer. Ta noen steg lengre. Dere trenger ikke fortelle hele verden det med det samme. Gå sakte fram, vær ærlige mot hverandre og vær obs på om panikken kommer og tar dere. Et lite "kontrollspørsmål": Hva hadde du gjort om du idag fant ut at du var blitt gravid med han? Anonymous poster hash: effe8...2a1
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Han er nok min beste venn, er derfor jeg er redd for å ødelegge, miste han helt. Om jeg hadde blitt gravid...? Vanskelig spørsmål. Hadde vært i tvil, ikke pga han, men fordi vi begge har fått de barna vi ønsker. Hadde nok beholdt, men han må jo svare for seg selv om hva han hadde ønsket. TS Anonymous poster hash: 40cc1...980
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå