Gå til innhold

Skuffet, bare 1 av 3 egg tålte opptining:(

Anbefalte innlegg

Gjest Gullebolle

Var siste eggene mine på muligens mitt aller siste forsøk:(

Men jeg krysser fingrene for at dette egget er gullegget og familien blir komplett med en liten baby til sommeren.

Har hatt et veldig behov i dag for å finne ut hva vi gjør videre, om egget ikke blir noe av. Orker jeg bare et forsøk til? Har jeg råd til flere forsøk? Skal vi heller vurdere å bli fosterforeldre? Huff dette er så vanskelig, må liksom ha en backup plan om dette ikke blir noe av, kjenner jeg gleder meg masse til innsett i morgen, men føler meg likevel så tom, bare dette ene egget igjen, siste mulighet:/ 

Hadde egentlig bestemt oss for at dette ble siste forsøk:(

Hva gjør dere andre? Har dere noen tanker om veien videre om dere må hoppe av IVF karusellen?

Fortsetter under...

Så dumt at kun det ene egget tålte opptining. Håper som du sier at det er gullegget!

Vi har bestemt oss for å ta 3 forsøk og så er det stopp. Da er planen å bli fosterforeldre. Det er noe vi ønsker uansett på sikt så spm er egentlig bare om det blir med eller uten biologiske barn.

Jeg går inn i midt 3 forsøk nå. vi har ingen barn enda, så vi kommer til å holde på ihvrf 6 forsøk til( har ikke fått noen på frys) og så ta en vurdering om vi skal prøve en runde til m ivf, være fosterforeldre eller gå for adopsjon. Men jeg vil prøve en stund til. Har jo fått beskjed om at vi har gode sjanser og ble gravid første forsøk men mistet i uke 12. Vet dere om man kan holde på med ivf samtidig som man er fosterforeldre? Vet det ikke går m adopsjon - synes det er dumt. Sier nå ja takk til begge deler jeg :) tar jo så lang tid å få adoptert og drømmen er 3 barn, men om jeg greier å få et skal jeg være fornøyd.

Lykke til med gullegget :)

Vi er bare på første forsøk, men kommer nok til å holde på noen år om det ikke går ja :) drømmen er en liten en, og har ikke en kommet om 5 år så blir det nok adopsjon, men vi lever begge i håpet om at dette skal gå og at penger ikke skal være en hindring, da får vi bare gå foruten noe annet :)

Lykke til med gullegget, ja!

Jeg er stadig i tvil om hvor lenge vi skal holde på med nr 2. Men det er mest på grunn av at jeg på relativt kort tid har gått fra å begynne å ønske meg nr 2 til å tenke at tiden renner ut. Både fordi det blir en viss aldersforskjell (minst 3,5 år) og fordi jeg nærmer meg 40 og godt kunne tenkt meg å slippe en ny spedbarnstid...(men hva ofrer man ikke for nr 1 sin skyld). Har 2 batcher til TIN -forsøk igjen. Sist overlevde 2 og da ble de satt inn uten at jeg engetlig fikk tenkt meg om. Vi har overhodet ikke lyst på tvillinger, så lurer på hva jeg skal foretrekke dersom flere overlever nå i oktober.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...