Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Har begynt i ny jobb for et par måneder siden og er rett og slett helt forskrekket! Er en stor bedrift som absolutt ikke fungerer... Veldig mange slutter i jobben slik at det pågår kontinuerlig opplæring av nyansatte og flere av disse velger også forståelig nok å gå. Rett og slett fordi det ikke er greit å arbeide i et så dårlig arbeidsmiljø. Lurer på hva jeg skal gjøre selv... Bli i jobben noen mnd til og se an om ting stabiliserer seg eller få meg en ny jobb med en gang. Blir utrolig demotivert av å arbeide et sted hvor ingen ser ut til å trives og lederen rakker ned på og velger å ikke høre på hva de ansatte har å si om arbeidssituasjonen sin. Kan legge til dårlig bemanning som følge av innstramming ifh til budsjett og ubekvem arbeidstid pga manglende ansatte... Anonymous poster hash: 810ae...76e
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg hadde nok begynt å se meg om etter noe annet så fort som mulig. Hvis problemene ikke er "satt på dagsplanen" ift hvilke løsninger de skal finne på dem, så er det liten sjanse for at det endrer seg med det første. Når du da har ledere som ikke leder i tillegg... vel, jeg hadde ikke ville slitt meg ut for en slik bedrift. Søk ny jobb og finn deg et bedre arbeidsmiljø Anonymous poster hash: 546c3...916
Anonym bruker Skrevet 4. oktober 2013 #3 Skrevet 4. oktober 2013 Jeg hadde nok begynt å se meg om etter noe annet så fort som mulig. Hvis problemene ikke er "satt på dagsplanen" ift hvilke løsninger de skal finne på dem, så er det liten sjanse for at det endrer seg med det første. Når du da har ledere som ikke leder i tillegg... vel, jeg hadde ikke ville slitt meg ut for en slik bedrift. Søk ny jobb og finn deg et bedre arbeidsmiljø Anonymous poster hash: 546c3...916 Takk for svar! Du har nok rett. Jeg bare hater å gå på intervjuer og stresset som fører med å starte i ny jobb... Anonymous poster hash: 810ae...76e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå