Gå til innhold

Vinterdress 2013.. og samtale med butikkansatt..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg snakket med en ansatt på Kappahl i dag som skrøt himmelhøyt av vinterdressen dems.. den scoret så høyt og var best av 3 osv.. var ikke måte på.. så går jeg inn på dagbladets test av vinterdresser og ser at denne dressen er testens taper... Godt jeg ikke kjøpte den da.. er det mulig?! 

Anonymous poster hash: c6d30...f78
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grusom!! Tung, stiv og unødig tykk!!

Bare folk som er lite utendørs som liker dårlige dresser!!

Anonymous poster hash: db9b0...278

Skrevet

Denne vinterdressen gjorde det veldig bra i en test i fjor, eller når det var. Sønnen min har aldri hatt en så bra dress som Kax, etter to sesonger var den like fin! Og da var den brukt 2 år i barnehage (Reima holdt bare en halv sesong før det ble hull, til sammenligning). Om den er for stiv for en 1-åring kan jeg ikke uttale meg om, men for en på 4-5-6-7 år er den helt super!

Anonymous poster hash: d96ff...cda
Skrevet

Enig i at Kax-dressen er noe særlig for en 1-åring, men til 6 åringen min fungerte den supert i hele fjor vinter, selv om vi er mye ute (både i barnehagen og hjemme). Hadde den som ekstradress og selv om den er litt tyngre og stivere enn Stormbergdressen som vi betalte det dobbelte for likte ungen begge dressene veldig godt og begge holdt ungen både varm og tørr hele sesongen gjennom så jeg skjønner godt at mange er fornøyd med den jeg altså. Er man coop-medlem og passer på kjøpe dressen en dag med coop-rabatt får du gjerne 25-30% rabatt på den også, og da får du mye dress for pengene altså.

Den har også gjort det veldig bra i tester, både i år og i fjor, men da er det snakk om testen som Foreldre & Barn gjør i samarbeid med TV2 Hjelper deg, det er en veldig anerkjent test.

Anonymous poster hash: 56571...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...