Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 I april gjorde mannen min og jeg det slutt. Forholdet var over, men vi bestemte oss for å bo sammen en periode pga. barnet vårt. Han skulle begynne på skolen til høsten, så vi ønsket å bo sammen i den perioden for å ikke lage flere overganger enn nødvendig for han. Ca. to mnd. etter vi gjorde det slutt traff jeg en annen jeg valgte å ha sex med. Ja, utrolig dumt sett nå i ettertid. Innledet ikke et forhold til denne mannen annet enn at vi hadde det fint sammen og hadde sex. Avsluttet med han for ca. en mnd. siden. Nå er det da slik at etter en periode fra hverandre fant mannen min og jeg noen følelser vi ikke visste vi hadde for hverandre. Er så langt kun venner, men fortsetter dette er det trolig at vi blir et par igjen. Burde vel ha tenkt på det før, men nå har jeg en helt forferdelig følelse i kroppen. Tror nok det er dårlig samvittighet! Så mitt spørsmål er altså, burde jeg fortelle om den andre mannen til han jeg er gift med? Gjør det ikke for å bli kvitt den dårlige samvittigheten min. Den får bare være min "straff" for det jeg har gjort. Men muligheten for at han får vite om at jeg har hatt sex med en annen er alltid til stede, så er det bedre om han får vite det nå? Eller skal jeg bare håpe på at han aldri får vite noe?? Anonymous poster hash: 53359...719
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 I april gjorde mannen min og jeg det slutt. Forholdet var over, men vi bestemte oss for å bo sammen en periode pga. barnet vårt. Han skulle begynne på skolen til høsten, så vi ønsket å bo sammen i den perioden for å ikke lage flere overganger enn nødvendig for han. Ca. to mnd. etter vi gjorde det slutt traff jeg en annen jeg valgte å ha sex med. Ja, utrolig dumt sett nå i ettertid. Innledet ikke et forhold til denne mannen annet enn at vi hadde det fint sammen og hadde sex. Avsluttet med han for ca. en mnd. siden. Nå er det da slik at etter en periode fra hverandre fant mannen min og jeg noen følelser vi ikke visste vi hadde for hverandre. Er så langt kun venner, men fortsetter dette er det trolig at vi blir et par igjen. Burde vel ha tenkt på det før, men nå har jeg en helt forferdelig følelse i kroppen. Tror nok det er dårlig samvittighet! Så mitt spørsmål er altså, burde jeg fortelle om den andre mannen til han jeg er gift med? Gjør det ikke for å bli kvitt den dårlige samvittigheten min. Den får bare være min "straff" for det jeg har gjort. Men muligheten for at han får vite om at jeg har hatt sex med en annen er alltid til stede, så er det bedre om han får vite det nå? Eller skal jeg bare håpe på at han aldri får vite noe?? Anonymous poster hash: 53359...719 Jeg hadde sagt det! Bedre nå av deg enn av andre siden. Har han du er gift med hatt sex med noen andre? Anonymous poster hash: fb04a...bc6
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 I april gjorde mannen min og jeg det slutt. Forholdet var over, men vi bestemte oss for å bo sammen en periode pga. barnet vårt. Han skulle begynne på skolen til høsten, så vi ønsket å bo sammen i den perioden for å ikke lage flere overganger enn nødvendig for han. Ca. to mnd. etter vi gjorde det slutt traff jeg en annen jeg valgte å ha sex med. Ja, utrolig dumt sett nå i ettertid. Innledet ikke et forhold til denne mannen annet enn at vi hadde det fint sammen og hadde sex. Avsluttet med han for ca. en mnd. siden. Nå er det da slik at etter en periode fra hverandre fant mannen min og jeg noen følelser vi ikke visste vi hadde for hverandre. Er så langt kun venner, men fortsetter dette er det trolig at vi blir et par igjen. Burde vel ha tenkt på det før, men nå har jeg en helt forferdelig følelse i kroppen. Tror nok det er dårlig samvittighet! Så mitt spørsmål er altså, burde jeg fortelle om den andre mannen til han jeg er gift med? Gjør det ikke for å bli kvitt den dårlige samvittigheten min. Den får bare være min "straff" for det jeg har gjort. Men muligheten for at han får vite om at jeg har hatt sex med en annen er alltid til stede, så er det bedre om han får vite det nå? Eller skal jeg bare håpe på at han aldri får vite noe?? Anonymous poster hash: 53359...719 Jeg hadde sagt det! Bedre nå av deg enn av andre siden. Har han du er gift med hatt sex med noen andre? Anonymous poster hash: fb04a...bc6 Det vet jeg ikke, og vil heller ikke vite det om han har hatt det. Kanskje kommer det fram noen historier i framtiden, men det får jeg takle da. På en måte ser jeg hva denne perioden har gjort med meg på en positiv måte. Så om han har gjort noe som har ført han dit han er nå, så velger jeg å ikke tenke på det nå i "startfasen". Og kommer det fram noe, så tar jeg det når vi eventuelt er litt "sterkere" sammen. HI Anonymous poster hash: 53359...719
2barns mor Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg hadde sagt det, så får du se hvordan han reagerer. Det er mye bedre at han får høre det av deg nå, enn senere.. Kanskje han også har kost seg litt med andre?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Men altså, det er jo ikke noe å skamme seg over. Det var slettes ikke dumt (med mindre du sa nei og det var voldtekt?). Du trengte sex og fant noen å ha sex med. Sånn er det å være menneske. Det er en drift vi mennesker ikke kommer fra. Du er fortsatt glad i mannen din, det er han hjertet ditt tilhører. Selv om du har knullet andre er du fortsatt like glad i han. Så ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Det hadde vært noe annet om du gjorde det mens dere var sammen, bak ryggen på han. Men her har du vært for deg selv og har levd ditt eget liv. Som 2barns mor skriver, kan god hende han også har kost seg litt i mens. Anonymous poster hash: 7cc83...8bd
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Synes ikke du egentlig har gjort noe galt, det var jo slutt mellom dere? Hvis du ikke tror det er veldig sansynlig at mannen din får vite om dette så ville jeg ikke ha sagt noe. Anonymous poster hash: f8803...9f5
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Takk for innspill! :-) Må tenke litt på det... HI Anonymous poster hash: 53359...719
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg hadde ikke sagt det. Anonymous poster hash: 59a14...012
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Du har ikke gjort noe galt så lenge dere var enige i at set var slutt. Altså helt slutt, og ike bare en pause Anonymous poster hash: acac4...5e3
Isola&Lille+julegave Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Hæh?! Det var jo slutt. Hvorfor ha dårlig samvittighet?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #11 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg klarer ikke å la være å tenke på... Anonymous poster hash: 7cc83...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå