Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Vi bor under samme tak og sover i samme seng. Men vi lever ikke som kjærester. Vi snakker ikke med hverandre utenom praktiske ting Har sex hver 3. måned Han gidder ikke finne på noe hyggelig sammen Vi bare lever ved siden av hverandre. Det er trist og jeg savner det vi hadde. Har vært i parterapi, men da sa han bare at alt var greit til terapeuten.. Så... Kanskje bare innse at det ikke får mer? Anonymous poster hash: 71439...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Dere har vært i parterapi, men HAN sier? Hva med deg da. Er det ikke DERE som har vært i terapi. Tror neppe det fungerer å sende bare den ene parten til parterapi altså.. Mye mulig jeg misforstår nå. Men syns bare det hørtes litt rart ut.. Har dere barn? Evnt. Hvor mange? Anonymous poster hash: cff5b...9e2
Marsipanmor Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Vet han hvordan du tenker eller lever dere begge som at "alt er greit"?
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Han ble med for min skyld, men satt bare og jattet med. Syns ikke det jeg tar opp er noe problem eller skjønner at det er vanskelig. Jeg tar initiativ til å prate, inviterer til date, til å gjøre ting sammen med familien. Vi har barn på 3 og 5. Men han bare lukker seg inn i seg selv.. HI Anonymous poster hash: 71439...fa7
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Litt sånn har vi også det, jeg har samboer men ingen samtalepartner og nærhet av et annet menneske følesesmessig. Vi snakker 90 % praktiske ting og jobb(driver firma sammen), sex er sjeldenheten selv og vi har ikke tid til å gjøre noe annet enn å jobbe sammen. Synd vi ikke har klart å holde forholdet varmt selv om vi jobber mye, vi er jo mye sammen hver dag, men likevel er vi mer som kollegaer og ikke kjærester.. Jeg har et håp om at ting blir bedre når vi ikke har det så travelt lengre, selv om jeg synes det er litt merkelig med en mann som klarer å sette sexlivet til side for jobben og som ikke har behov for å snakke om mer personlige ting med noen. Vi har ikke barn sammen, så blir ikke ting bedre er veien kort for å bryte opp. Anonymous poster hash: ebb1c...f7f
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Vi bor under samme tak og sover i samme seng. Men vi lever ikke som kjærester. Vi snakker ikke med hverandre utenom praktiske ting Har sex hver 3. måned Han gidder ikke finne på noe hyggelig sammen Vi bare lever ved siden av hverandre. Det er trist og jeg savner det vi hadde. Har vært i parterapi, men da sa han bare at alt var greit til terapeuten.. Så... Kanskje bare innse at det ikke får mer? Anonymous poster hash: 71439...fa7 Sånn er det her også, bortsett fra at vi ikke har sex og ikke sover i samme seng (han spiller PC og er våken hele natten/sovner på sofaen).. Har innsett at jeg har fått det jeg fortjener.. Anonymous poster hash: 54849...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå