Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Evt advare meg mot? Anonymous poster hash: 1c00a...c56
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Anbefaler Solbakken på det varmeste! Anonymous poster hash: ffd42...4af
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Takk;) Skal flytte ikke så langt unna esso'en. Er ikke solbakken litt langt unna der? Hadde håpet gåavstand. Men jeg ser den nærmeste (som jeg ser fra hagen) er familieeid, så blir vel vanskelig å få plass til to barn der:( Men leser nå også at de to i nærmiljøet mitt er lagt ned:s Også har de bygd en stor langs e18. Kanskje bedre å søke i det området du snakker om da? Huff, var så positiv til dette med en gang, men ser jo nå hvilken effekt dobbel kontantstøtte gir :s Anonymous poster hash: 1c00a...c56
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Vi er kjempefornøyd med solbakken hvertfall, men blir jo litt langt å gå ;-) Har hørt mye bra om Espira Løvstad barnehage også. På andre siden av rema (altså andre siden enn esso) Anonymous poster hash: ffd42...4af
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Ja endte opp på å søke på Espira på andre, og den næremest oss på 1. Så får jeg vurdere andre siden av e18 om det blir nødvendig. Trenger raskt plass til 4-åringen som snart blir fem, men håper på å få lillesøster inn samtidig. Og ser at det kan bli problematisk å få begge inn i samme bhg samtidig Anonymous poster hash: 1c00a...c56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå