Gå til innhold

Foretrekker dere enkel dyne eller dobbeldyne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Enkel. Jeg vil ha dyna mi i fred! Jeg trenger å rulle meg inn i den om vinteren, og krølle den i beinenden om sommeren, og det funker dårlig om vi skulle ha en felles. Heldigvis er vi helt enige nå det gjelder dette, så dobbeltdyne kommer aldri inn på vårt soverom.

Annonse

Jeg hadde alltid trodd at vi skulle ha hver vår enkeltdyne, men etter jeg traff samboeren min klarer jeg ikke tanken på å sove med hver vår dyne. Vi er fortsatt avhengig av å holde rundt hverandre og kjenne kroppsvarme. 

Anonymous poster hash: 394db...194

Jeg vil bare ha dobbel, aller helst tror jeg mannen ville hatt to dobbeldyner, men det blir det jo litt liten plass til. Han syns dobbeldyne blir litt liten når det kommer noen små tassende inn i senga.

Anonymous poster hash: 53d15...4c8

Vi hadde dobbel før og var fornøyd med det, men så byttet vi til enkle en periode og begge to ble mye bedre i ryggen. Vi sliter begge to med ryggen, av forskjellige grunner, men begge ble bedre av å sove med hver vår dyne så da har vi fortsatt med det. Mannens teori er at vi forstyrrer hverandres søvn mer og blir litt mer anspent av å ta hensyn til hverandre i søvne, så vi sover bedre og er mer uthvilt i kroppen begge to når vi koser ferdig først og ruller oss inn i hver vår dyne i hver vår ende av senga etterpå ;)

Anonymous poster hash: fba8d...3a3

Enkeldyne, liker å bestemme selv hvor mye dyne jeg skal ha over meg, i tillegg til at jeg haaater å ligge klistra inntil det svette gubbedroget ved siden av :P 

Liker å pakke meg inn, men orker ikke for mye dyne for da får jeg klaustrofobi.

Sex om natta kan da fint skje selvom, pleier ikke ha dyne over oss under sexakten..

Enkel!!! For det første er jeg avhengig av å pakke dyna tett rundt meg alle veier, og for det andre får jeg helt spader av å ha mannen tett innpå når jeg skal sove. Han, derimot, kunne gjerne tenke seg både dobbeltdyne og å sove tett sammen...;-)

Anonymous poster hash: e3b10...48b

Enkel. Jeg tror ikke det hadde vært så populært hvis mannen plutselig skulle bli dyneløs fordi jeg i halvsøvne snur dyna mi når jeg blir for varm. Desuten er vi begge avhengig av å lage dyneposer rundt beina, noe som man må ha egen dyne til. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...