Gå til innhold

Lett og myk ulldress anbefalinger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å prøve med Reima tec vårdressen med ulldress inni i vinter. Noen som kan anbefale en? Ikke prøvd Name ut sin, men den ser så stram ut. Noen innspill? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Name it mente jeg. Må være en dress som kan brukes på kaldere dager i høst og i vogna også:)

Skrevet

Veit ikkje heilt om eg skjønte kva du er ute etter.  Om det er eit lite barnehagebarn hadde eg kjøpt ein fora vinterdress.  Mine har brukt ullundertøy og strikkadress under vinterdressen.  Beste ulldressen me har brukt er nøstebarn sin ullfleece dress, som vart brukt i vogna når dei var babyar.  Den er dyr men kan brukast lenge fordi den er elastisk og har bråt i armar og bein.  Sparkjøp har og gode ullfleecedressar som er billegare men litt tynnare.

Skrevet

Veit ikkje heilt om eg skjønte kva du er ute etter.  Om det er eit lite barnehagebarn hadde eg kjøpt ein fora vinterdress.  Mine har brukt ullundertøy og strikkadress under vinterdressen.  Beste ulldressen me har brukt er nøstebarn sin ullfleece dress, som vart brukt i vogna når dei var babyar.  Den er dyr men kan brukast lenge fordi den er elastisk og har bråt i armar og bein.  Sparkjøp har og gode ullfleecedressar som er billegare men litt tynnare.

Han går ikke i barnehagen. Er på utkikk etter en ulldress som passer nå i høst på tørre dager og til vinteren under Reima dressen og når han skal sove ute i vogna:)

Skrevet

ullfleezedress fra nøstebarn,helt utrolig myk og god og varm!

Anonymous poster hash: 83e87...5df
Skrevet

Var vel heller det om noen hadde gode erfaringer med en ulldress:) Nøstebarn sin ser herlig ut, men blir vel kanskje fort slitt og nuppete? Har et nøstebarn ullfleecepledd som etter lite bruk er blitt nuppete.

Skrevet

ullfleezedress fra nøstebarn,helt utrolig myk og god og varm!

Blir den fort nuppete:)?

Skrevet

Har brukt ullfleecedressen til to babyar, og synes ikkje den har vorte sliten eller nuppete. 

Gjest Dr. Grey
Skrevet

Jeg har en ullfrotte-dress fra Janus jeg har vært veldig fornøyd med. Den er varm, elastisk og har en slags "struktur" i stoffet slik at den ikke blir nuppete (kanskje litt på ermene om jeg husker riktig). Prisen er ikke ille heller. De har den på Obs! :)

Skrevet

har også sett at cubus har sånn tjukk og god ulldress.det er ikke på nettsida deres,men den så like god ut som nøstebarn sin ullfleeze

Skrevet

Er veldig fornøyd med ulldressen fra Lille Lam. Myk, varm og god. Kan vaskes i maskin på 40 grader:)

Anonymous poster hash: a31b7...68f
Skrevet

Da skal jeg ta meg en tur ut å se på de forskjellige:) Takk for svar!

Skrevet

Jeg vil anbefale lille lam sin, jeg kjøpte flere ettersom hun vokste :)

Anonymous poster hash: 563d5...5d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...