Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Fy fader, jeg hadde vært så redd!!!! Men stiller meg et lite spørsmål....vært ute i en time alene uten at foreldre ante hvor de var! Meldt savnet etter 1 time Anonymous poster hash: 3b19c...d06
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Huff. Håper de kommer trygt hjem fort Anonymous poster hash: 4ee3c...fb2
Musemorbr / Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Du melder ikke noen savnet før du selv har lett på alle tenkelige steder, ringt alle venner, og er helt sikker på at de ikke gjemmer seg i nærområdet. Håper de blir funnet fort og at alt er bra. Ofte er det jo nettopp sånn at de kan gjemme seg et sted.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Kan være de har satt i sving hele nabolaget som har hjulpet før de gikk til politiet? At de har brukt denne lille timen på å sjekke opp alle muligheter? Det kan vel og være at det har vært misforståelse mellom de voksne, at de trodde barna var hos hverandre? Det må være fantastisk godt å sitte så høyt på en hest og i tillegg være så trangsynt. Anonymous poster hash: 11ada...7ab
Gjest Julia1984 Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Kjenner jeg blir helt kvalm når jeg leser sånne ting. Hadde vært så livredd!!!
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Min 4 (snart 5) og 6 åring leker også på utsiden her alene. Eldste er skolejente, jeg kan jo ikke fotfølge henne hele tiden. Akkurat nå er de å leker i hagen til en nabojente her, jeg er jo bare nødt til å stole på at de følger regelen om å ikke gå andre steder... Får håpe de to savnede bare har fulgt etter en kattunge eller noe annet uskyldig og glemt seg bort litt. Føler med foreldrene uansett, for en angst når du plutselig ikke finner dem der du tror de leker. Anonymous poster hash: ec67a...8dd
Musemorbr / Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 (endret) Det står på nrk at et vitne har sett dem, og leketrillebåra deres skal være funnet i området de ble observert. La oss håpe de bare er på vandring. Redigert: Nrk skriver at de er funnet. Endret 3. oktober 2013 av Musemorbr /
mamman til to gutter Skrevet 3. oktober 2013 #9 Skrevet 3. oktober 2013 Det står på nrk at et vitne har sett dem, og leketrillebåra deres skal være funnet i området de ble observert. La oss håpe de bare er på vandring. Redigert: Nrk skriver at de er funnet. Bra du skrev at de er funnet. Begynte å lete på nrk for å finne ut hva det sto der nå, men fant ingen artikkel om det i det hele tatt. Skummelt når barn forsvinner sånn, veldig bra de ble funnet.
Guttaboys Skrevet 3. oktober 2013 #10 Skrevet 3. oktober 2013 Min 4 åring og nabogutten på 5 er ofte ute i gata her og leker. Sjekker til dem innimellom, men det var en gang i sommer at de gikk på vandring. Vi lette i 15-20 minutter før vi fant dem på en lekeplass i nærheten. Jeg mistet for så vidt gutten på 17. mai også, på skolen her. Misforståelse mellom meg og samboer. Lette som en gal!! Fant han etter 30 min. Da kom han tuslende til bordet vi satt på, og hadde sittet og sett på korpset spille... Forferdelig følelse. Men klok av skade så dømmer jeg ikke foreldre som "mister" barna sine...det skjer så fort, har jeg erfart. Og som noen over her skriver, så kan det være utallige grunner til at det ble sånn. Godt at de er funnet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå