Gå til innhold

barnehageplass

sjoko10

Anbefalte innlegg

Hei :)

dere som har barn som ble født desember 12. har dere fått barnehageplass?

var gjør dere vis ikke der får det?

gutten min har ikke fått plass enda, kjenner eg begynner å stresse litt. nå vil ikke mannen ha dagmamma :S 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har heldigvis fått. Begynner i november, bor i Bærum.

Hvis vi ikke hadde fått, måtte jeg ha tatt permisjon uten lønn - med mindre jeg da fant en veldig ok dagmamma (men de vokser ikke akkurat på trær...).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal være hjemme:-)

Er ansatt i et engasjement som går ut omtrent samtidig som permisjonen utløper, ca årsskiftet. Hvis jeg mot formodning får et vikariat eller forlenget engasjementet mitt så fortsetter dog å jobbe og så blir gubben hjemme. Det finner jeg ut når jeg etterhvert skal på jobb igjen.

Men en av oss blir altså hjemme, så får vi klare oss på det vi får inn.

Vi har få utgifter utover husleie, mat og andre nødvendigheter, heldigvis:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal søke nå, litt i seneste laget. men hvorfor er dere imot dagmamma? med dagens teknologi (kamera) kan man da ikke med sikkerhet invitere en dagmamma hjem til seg selv? må man levere ungen hjem hos dagmammaen? kan man ikke finne en "nanny" som kommer hjem til babyen??

for øvrig så er pappa her også imot dagmamma.. men når man ikke får barnehage plass og ikke har økonomisk mulighet til å bli hjemme så er vel det eneste mulighet en dagmamma???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

gutten vår ble født i oktober 2012 - ikke barnehageplass! Permisjon i 2 uker til..

vi kommer til å prøve å sjonglere jobber og å være hjemme med han frem til vi får barnehageplass.. takk gud for fleksible arbeidsgivere :)

Anonymous poster hash: bb3fe...135
Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten vår ble født i oktober 2012 - ikke barnehageplass! Permisjon i 2 uker til..

vi kommer til å prøve å sjonglere jobber og å være hjemme med han frem til vi får barnehageplass.. takk gud for fleksible arbeidsgivere :)

Anonymous poster hash: bb3fe...135

ja jeg å har en veldig snill arbeidsgiver :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...