Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Hei jeg sliter litt med mensen nå. Tok en abort i februar og til og med juli har jeg blødd hver eneste dag. det kommer "klumpeblod" og store mender. så har jeg presset på med p-sprøyta og tabeletter. da roet det seg ned og blødde bare brunt smått hver dag, men i går våknet jeg til noe forferdelig ekkelt. det var som at aborten skjedde på nytt. så mye stor klumpete blod har jeg ikke opplevd før. å det har bare fosset på etterpå slimklatter av blod osv. hva bør jeg gjøre? Anonymous poster hash: 32dee...718
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Smerter: er noe opp og ned. Kan bære som ti kniver i magen eller bare kvalm. er mye trøttere å sliten enn vanlig men ikke feber. Anonymous poster hash: 32dee...718
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Har du sjekket at alt kom ut? Ta deg en tur til legen.. Kan være rester igjen der som du burde sjekket opp i for LENGE siden! Anonymous poster hash: 57c3a...363
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Jah de mente på at det var litt igjen i juni. men at det ville komme ved neste mens. Å det kommer jo MYE ofte og noe heletiden. jeg ble bedt om og ta det med ro i sommer å ikke komme tilbake med mindre det sku vere noe veldig galt. så vet ikke om dette er grunn til bekjymring jeg. men det var utrolig uvanlig for meg og en tampong ( grønn) varer to timer max. da drypper det ut og jeg må forte meg å bytte. :-\ Anonymous poster hash: 32dee...718
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Jah de mente på at det var litt igjen i juni. men at det ville komme ved neste mens. Å det kommer jo MYE ofte og noe heletiden. jeg ble bedt om og ta det med ro i sommer å ikke komme tilbake med mindre det sku vere noe veldig galt. så vet ikke om dette er grunn til bekjymring jeg. men det var utrolig uvanlig for meg og en tampong ( grønn) varer to timer max. da drypper det ut og jeg må forte meg å bytte. :-\ Anonymous poster hash: 32dee...718 Nei, men da må du be om en utskrapning.. Du kan bli syk om ikke alt er kommet ut. Anonymous poster hash: 57c3a...363
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg fikk utskrapning. men hun som utførte den gjorde det ikke helt rent. men det var visst ikke noe å bry seg med. Det kommer store slimklumper nå som er opptil ti cm å sånn.. Anonymous poster hash: 32dee...718
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Hjelpes! Her ordner du deg med ny utskrapning, og du sender klage på hun som utførte aborten! Jeg tok utskrapning selv, og fikk beskjed om å komme inn igjen om blødningene ikke roet seg og ble borte innen 3 uker, da måtte vi sjekke om det var rester, om det var det, så måtte jeg belage meg på utskrapning på dagen, siden det ikke er bra for kroppen! Om restene sitter for lenge kunne det bli blodlevring på livmorveggene, og i verstefall kunne man ende steril.. Var da hvertfall dette jeg fikk beskjed om (kan vel legge med at jeg spurte en del "hvorfor det" spm, det var ikke noe de buste ut med, ville ikke skremme meg)
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Da har jeg snakka med legevakta. Ringte dem for å høre hva jeg sku gjøre. forklarte alt som var og fikk beskjed om å kontakte legen i morgen å få ny gynekolog time raskest mulig. dette var visst ikke bra. jeg er trøtt mye og mye kvalm,slapp og sliten. det kunne vere på grunn av mye blodtap (lav blodprosent) så jeg håper alt er ok med meg egentlig for jeg er fulltids student og jobber og alenemor så har nok å hente fingrene i om dagen. :-\ og pleier egentlig og overse at jeg er syk. men vil ikke bli steril heller. nå er jeg så trøtt at jg sovner sikkert snart :-) takk for svar Anonymous poster hash: 32dee...718
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå