Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Min sønn på 17 mnd ble lagt inn på sykehuset igår for mr under narkose idag. Han lå på febergrensa igår 37,8 og var litt snørrete, ikke noe mer. De tok blodprøver å de så helt fine ut. Hadde ikke feber idag tidlig, 36,5 så han ble lagt i narkose og fikk tatt bildene. Etter at vi kom opp fra oppvåkningen og inn på avdelingen så skremte han meg skikkelig da jeg skulle skifte på han. Plutselig så begynte han å riste, øynene rullet bakover og munnen ble skjev. Ringte på men dette varte bare noen sekunder og var over før sykepleieren kom inn. Han kviknet mer til og de sa at det mest sannsynlig var en reaksjon etter narkosen. Drakk og spiste litt og begynte å leke. Han kjentes litt varm ut når vi reiste hjem så tok tempen hans, den var da oppi 39. Han ville legge seg nesten med en gang han kom hjem. Har sovet siden 13.30, våkner plutselig i for å så sovne igjen og det gjør han aldri ellers. Trodde han var våken så jeg gikk inn til han. Han sover vanligvis veldig stille men nå lager han mange rare lyder, stønne lyder på en måte mens han puster tungt og fort. Er det vanlig at de oppfører seg sånn etter en narkose? Anonymous poster hash: 74da4...8e4
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 Ring for gudsskyld sykehuset og spør dem?! Anonymous poster hash: 77d63...8e1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Huff og huff, hvorfor i all verden la de en syk baby i narkose?? Der hvor jeg jobber stryker vi alle pasienter som er forkjølet med mindre de skal til et livreddende inngrep! Ring sykehuset! Anonymous poster hash: bc752...bf1
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Pratet mye med de før jeg dro og forsikret meg om at det ikke var noe farlig og at jeg skulle ringe om det kom noen "flere" anfall. Han var kvikk og oppegående når vi reiste hjem. Hadde ikke noe feber når han ble lagt i narkose og ikke noe rød eller irritert i verken nese eller svelg, bare sånn blank bhg snørr som rant litt. Er ikke lenge siden vi kom hjem og vil ikke virke helt hysterisk så lenge han bare er ekstra trøtt etter narkosen... Anonymous poster hash: 74da4...8e4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå