Gå til innhold

Helt sjokkert over kor mange teite folk der finnes

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når eg les tråder om kor fæle frp er her inne og artikler om politikk på vg.no og db.no og ser kommenterene under.

Herre min hatt kor masse teite folk som finnes.

Det er akkurat som alle frp-motstanderene bare har låst seg fast på kor teit frp sin politikk er og så klare dei ikkje å se noke anna.

Bare et lite hjertesukk! Men samtidig finn eg det veldig underholdende å lese. (fnis)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok? Så man er teite bare fordi man har en annen mening enn deg, er det det du sier. Flott argument altså.

Anonymous poster hash: a03a7...a25

Skrevet

Jeg har flere venner og bekjente som hater FrP over alt på jord. Ved spørsmål om hvorfor, klarer de ikke å komme opp en et eneste relevant argument.

Skrevet

Jeg har flere venner og bekjente som hater FrP over alt på jord. Ved spørsmål om hvorfor, klarer de ikke å komme opp en et eneste relevant argument.

Dette sier mer om dine venner enn det sier noe om folk som ikke stemmer FrP generelt. For det første blir det latterlig å si at man 'hater' et parti, det er et veldig sterkt ord som folk dessverre bruker i feil setting. For det andre klarer alle jeg kjenner (for å bruke et argument du selv bruker) å komme opp med flere punkter for hvorfor de ikke ønsker å stemme på spesifikke partier.

Skrevet

Dette sier mer om dine venner enn det sier noe om folk som ikke stemmer FrP generelt. For det første blir det latterlig å si at man 'hater' et parti, det er et veldig sterkt ord som folk dessverre bruker i feil setting. For det andre klarer alle jeg kjenner (for å bruke et argument du selv bruker) å komme opp med flere punkter for hvorfor de ikke ønsker å stemme på spesifikke partier. Anonymous poster hash: a03a7...a25

Javel, da sier det mye om mine venner. Dette er snakk om høyt utdannede og ressurssterke personer som, etter min oppfatning, kun har låst seg på at "FrP er roten til alt ondt". Men så heldig for deg da at alle du kjenner er enda mer oppegående enn mine venner.

Skrevet

Dette sier mer om dine venner enn det sier noe om folk som ikke stemmer FrP generelt. For det første blir det latterlig å si at man 'hater' et parti, det er et veldig sterkt ord som folk dessverre bruker i feil setting. For det andre klarer alle jeg kjenner (for å bruke et argument du selv bruker) å komme opp med flere punkter for hvorfor de ikke ønsker å stemme på spesifikke partier. Anonymous poster hash: a03a7...a25
Javel, da sier det mye om mine venner. Dette er snakk om høyt utdannede og ressurssterke personer som, etter min oppfatning, kun har låst seg på at "FrP er roten til alt ondt". Men så heldig for deg da at alle du kjenner er enda mer oppegående enn mine venner.

Ja, vet du, jeg kjenner at jeg priser meg lykkelig for det gitt.

En annen ting er jo at det at man er høyt utdannet ikke automatisk betyr at man er god til å argumentere i politiske diskusjoner.

Skrevet

Ok? Så man er teite bare fordi man har en annen mening enn deg, er det det du sier. Flott argument altså.

Nei. Det synes eg ikkje. Dei aller fleste som har ei anna meining enn meg er flotte mennesker. Tenker på noken få som bare MÅ rakke ned på alt som har med frp å gjøre og svartmale at frp kjem i regjering no. Slike som ikkje kan akseptere at enkelte ønsker Høgre og Frp i regjering og gleder seg over forandring som dei kanskje vil få til. Enkelte ting dei skriver får meg til å tenke at dei er fryktelig teite. :)
Skrevet

Kanskje de ikke vet hvor de skal begynne, fordi grunnene er så overveldende mange og innlysende? ;)

Anonymous poster hash: 0b53e...7a5

Skrevet

De fleste oppegående mennesker jeg kjenner har i hvert fall ingen problemer med å ramse opp grunner til å ikke stemme FRP - det er lett :P Og når det gjelder kommentarer på dagbladartikler på nett er det vel stort sett bare FRPere som svarer...

Anonymous poster hash: 08486...ee8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...