Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #1 Skrevet 3. oktober 2013 Har avvist en mann grunnet situasjonen rundt. Nå angrer jeg dermed og har skiftet mening å kunne tenke meg han i livet mitt allikevel som en venn i alle fall. Tanken på at jeg aldri mer skal treffe han plager meg veldig og jeg har så vondt inni meg. Er det da helt på trynet når jeg har gitt beskjed om at jeg kutter han helt ut, men har tenkt å ønsker ikke det allikevel.. Ikke sikkert han orker mer kontakt med meg nå, men er det teit å vente litt for å så ta kontakt med han igjen? Dette var en flørt/venn Anonymous poster hash: c3e49...fc3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #2 Skrevet 3. oktober 2013 ? Har vært veldig frem å tilbake så stakkars mann, men har nå funnet ut at jeg ønsker han i livet mitt allikevel. Om han ikke ønsker det så er det greit , men da vet jeg i alle fall........... HI Anonymous poster hash: c3e49...fc3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #3 Skrevet 3. oktober 2013 Ingen som har en mening om mitt lille problem? Anonymous poster hash: c3e49...fc3
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #4 Skrevet 3. oktober 2013 Du har vel ingenting å tape? Anonymous poster hash: 1b24e...a8f
<3 2G <3 Skrevet 3. oktober 2013 #5 Skrevet 3. oktober 2013 Du svarte vel deg selv. Men jeg mener du må si at du har igjen ombestemt deg å håper han vil ha deg.
Anonym bruker Skrevet 3. oktober 2013 #6 Skrevet 3. oktober 2013 Huff stakkars mann. Du bestemmer og ombestemmer deg om hverandre. Snakk om å leke med andres følelser!!! Er du SIKKER nå da, på at du vil AKKURAT det samme som ham??? Og at du ikke bare savner ham nå fordi han kanskje kan klare å komme over deg? Om du bare vil ha ham som en venn så bør du ha nok respekt for ham til å la ham gå. Og ikke holde ham som en kjærlighetssyk valp i bånd. Anonymous poster hash: 5ecbc...36b
Elsker livet Skrevet 3. oktober 2013 #7 Skrevet 3. oktober 2013 Jeg syns du skal ta kontakt igjen og høre om han er interessert. Men samtidig bør du være veldig tydelig på hva du vil. Kanskje han ser for seg et forpliktende forhold mens du f.eks ser for deg en å rulle deg i halmen med eller en til å stille opp når du trenger hjelp til praktiske ting.
soleia Skrevet 3. oktober 2013 #8 Skrevet 3. oktober 2013 Om det er du som har skrive fleire innlegg om dette før, og ombestemt deg opptil fleire gonger, så synes eg ærleg tala du skal ta det roleg til du veit kva du vil. Om mannen er blitt glad i deg, og er interessert i eit forhold, så er det å leike med kjenslene hans å ta kontakt berre for å vere vener. Venskap mellom mann og dame, der berre den eine ynskjer noko meir, fungerar ikkje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå